اجتماعی

برگزاری مانور عملیاتی اصلاح و مقاوم سازی شبکه فشار متوسط در ملایر

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر گفت: همزمان با سراسر کشور مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق با رویکرد رفع کانون‌های خطر در شبکه های توزیع با حضور شش گروه اجرایی و عملیاتی از شهرستانهای همدان، ملایر، نهاوند و تویسرکان در سطح شهرستان ملایر برگزار شد.

رضا شیردره در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: مانور تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع با حضور شش گروه اجرایی و عملیاتی و 12 خودرو سبک و پنج خودرو سنگین به منظور شناسايي و رفع كانون هاي خطر در شبكه فشار متوسط فیدر گنجاب به صورت هماهنگ با کل کشور در ملایر برگزار شد.

وی هدف اصلی این مانور را تامین پایداری انرژی مورد نیاز مشترکین و تامین ایمنی و سلامت شهروندان و کارکنان عنوان و اظهار کرد: كنترل و اصلاح حريم شبكه، جابه جايي و اصلاح پايه هاي در معرض خطر معابر و مقاوم سازي و تعويض پايه هاي معيوب از جمله اقدامات صورت گرفته در این مانور است.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر برگزاری این گونه مانورها را به منظور حفظ و بهبود شبکه های توزیع برق موثر دانست و ادامه داد: جمع آوري اشيای اضافه و تابلوهاي تبليغاتي مجاور پايه هاي شبكه برق و اصلاح كابل هاي بهم تنيده مشتركان روي پايه ها، قفل و بست جعبه انشعابات و تابلوهای توزیع از ديگر برنامه های این مانور است.

شیردره با تاکید بر این نکته که استمرار این اقدامات از هرگونه حادثه جانی به کارکنان، پیمانکاران، مشترکین و آحاد هم وطنان جلوگیری می کند، گفت: مقاوم سازی یا تعویض پایه های معیوب، اصلاح فلش شبکه، ترمیم فنداسیون و دریچه معیوب پایه های روشنایی معابر نیز در این اقدام فراگیر انجام شد.

وی با قدردانی از پرسنل توزیع برق ملایر و همکاری واحدهای اجرایی استان همدان برای برگزاری منظم و کامل این مانور، افزود: هموطنان در صورت خرابي شبكه برق، خرابي درب تابلوهاي برق، رفع حریم، اعلام سرقت شبکه و تجهیزات، اعلام خاموشی، معرفی مراکز رمز ارز غیرمجاز، انتخاب پله مصرف و آگاهی از وضعیت مصرف برق می توانند به اپلیكيشن ” برق من” مراجعه و با اطلاع رسانی موارد فوق همکاری لازم را با خدمتگزاران خود در مدیریت توزیع نیروی برق ملایر داشته باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن