سلامت و پزشکی

عملکرد دولت در حوزه سلامت، تولید و تزریق واکسن قابل تقدیر است

استاندار همدان با بیان اینکه عملکرد دولت در حوزه سلامت قابل تقدیر است گفت: با شیوع کرونا اقدامات ارزشمندی در دولت جدید صورت گرفته که باید به تبیین آن پرداخت.

استاندار همدان با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت و نیز استان در حوزه سلامت اظهار کرد: فلسفه وجودی و اساس شکل‌گیری جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر استان بر این بود تا طبق بیانات مقام معظم رهبری، خدمات و اقدامات نظام را تبیین کنیم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه رسانه‌های معاند شبانه‌روز در تلاش برای سیاه‌نمایی هستند و قصد دارند تصویر نادرستی از کشور نشان دهند گفت: وظیفه ما تبیین درست خدمات نظام و بیان واقعیت‌های موجود به مردم و دنیاست.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه حداقل یک سال زمان می‌طلبد تا بتوانیم عملکرد دولت را ارزیابی کنیم اما در این ۶ ماه اخیر به ویژه در حوزه سلامت عملکرد کشور و نیز استان قابل توجه است آن هم در حالی که در تحریم بودیم خاطرنشان کرد: خرید واکسن از یک سو و تولید واکسن‌های داخلی از سوی دیگر، کشور را در شرایط ایمنی قرار داده که البته باید همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

وی بیان کرد: به یمن تلاش دولت بعد از دو سال هموطنان میتوانند با رعایت پروتکل‌ها سفر کنند و همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند شرایط لازم برای این امر فراهم گردد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن