سلامت و پزشکی

ارائه خدمات بیمه سلامت در ایام تعطیلات نوروز

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت : ارائه خدمات بیمه سلامت به هم استانی های گرامی در ایام تعطیلات نوروز هم استمرار دارد.

دکتر سعید فرجی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و ایام نوروز اظهار داشت : یکی از اولویت‌های اصلی سازمان بیمه سلامت ارائه خدمات مطلوب و مناسب به بیمه شدگان می باشد .

بر همین اساس خدمات بیمه سلامت در ایام تعطیلات نوروز به بیمه شدگان و مردم عزیز ارائه می گردد.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت : بیمه شدگان می توانند در ایام تعطیلات نوروز سال 1401 با مراجعه به میز خدمت اداره کل بیمه سلامت استان، ادارات بیمه سلامت شهرستانها و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت در سطح استان خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

فرجی با اشاره به امکان بهره مندی از خدمات غیر حضوری بیمه سلامت اظهار داشت : بیمه شدگان می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق سامانه شهروندی بیمه سلامت به آدرس http://eservices.ihio.gov.ir/esc‏ و همچنین از طریق سایت اداره کل بیمه سلامت استان به آدرس https://hm.ihio.gov.ir خدمات لازم را دریافت نمایند .

دکتر فرجی مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت: سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت دارای قابلیت‌هایی از جمله احراز هویت بیمه شده بر اساس شماره ملی و شماره موبایل، امکان مشاهده اطلاعات هویتی و بیمه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، شماره ملی، عکس، جنسیت، سن، صندوق بیمه‏ای و تاریخ اعتبار ، امکان مشاهده اعضای خانوار و تغییر عکس و تمدید اعتبار بیمه و همچنین امکان مشاهده کلیه نسخ و ریز نسخه شامل خدمات تجویزی و خدمات ارائه شده می باشد.

دکتر سعید فرجی در پایان افزود: شهروندان گرامی می توانند هرگونه سوال و یا مشکلی در خصوص خدمات بیمه سلامت به ویژه مسائل مرتبط با نسخه نویسی الکترونیکی ، نظام ارجاع و پزشک خانواده شهری را از طریق سامانه تلفنی 1666 مطرح و پیگیری نمایند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن