اجتماعی

مهمترین و اساسی ترین نیاز جامعه امروز ” امیدآفرینی” است

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه امروز مهمترین و اساسی ترین نیاز جامعه ” امیدآفرینی” است، گفت: ” امید و اعتماد مردم” یکی از ارکان اصلی برای دوام انقلاب و نظام بوده و یکی از مولفه های اصلی امنیت ملی، مردم هستند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سلمان اسماعیلی شامگاه چهارشنبه ۳ فروردین ماه در نشست خبری با اشاره به اینکه ما باید بدانیم کجا بودیم و اکنون کجا هستیم و افق های آینده را مدنظر قرار بدهیم، افزود: متاسفانه امروز مردم ما به لحاظ افکار عمومی خسته هستند و اعتماد مردم آسیب دیده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دشمنان نظام، امید مردم را هدف قرار داده اند و ملتی که نا امید شود به عقب برمی گردد، اظهارکرد: یکی از دلایل اصلی تاکید مقام معظم رهبری بر مقوله “جهاد تبیین ” در سطح جامعه، این موضوع است.

این مقام مسئول ایجاد امید در جامعه و نقد سازنده توسط اصحاب رسانه را مایه رشد و پیشرفت جامعه دانست و گفت: این توان و پتانسیل در مجموعه رسانه‌ای ملایر وجود دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه قطعاً نقاط ضعف در حوزه‌های مختلف هست و آن را قبول داریم، ادامه داد: آنچه باعث رشد مجموعه رسانه‌ای و مجموعه حکومتی در یک جامعه می شود، انتقاد سازنده و چارچوب دار است.

فرماندار ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشور در طی چهار – پنج سال گذشته شرایط مناسبی نداشت، اظهارکرد: با وجود اینکه دولت قبلی از اختیارات فراوانی در زمینه مذاکرات با آمریکا و برجام برخوردار بود اما در زمینه مسائل اقتصادی غفلت های صورت گرفت و اقتصاد ایران شرطی شد.

اسماعیلی با بیان اینکه در یک دهه گذشته در حوزه اقتصادی کشور اتفاقات چشمگیری صورت نگرفت و معیشت مردم به مسائل خارجی گره زده شد، گفت: اراده قطعی دولت سیزدهم، تغییر وضع موجود است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما اصل مذاکره را هرگز رد نمی کنیم، گفت: سیاست خارجه دولت آیت الله رئیسی بر توجه به غرب و شرق به طور همزمان معطوف شده و در کنار آن برای رفع تحریم‌ها با تیم 1+5 مذاکره می‌کنیم.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه یکی از اهداف و وظایف سیاست خارجه، تامین منافع ملی است، افزود: در بحث واکسیناسیون آیت الله رئیسی کار جهادی انجام داد و انقلابی در زمینه واکسیناسیون مردم علیه کرونا رقم خورد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن