فرهنگ و هنر

سنگ اندازی و دخالت ارگان‌های بی ربط عامل درب‌های بسته سالن کنسرت

رئیس انجمن موسیقی همدان موازی کاری و سنگ اندازی برخی از ادارات و سازمان‌ها را مانع از برگزاری رویدادهای فرهنگی در استان خواند.

علی آقامحمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به ممانعت از برگزاری کنسرت‌ها و تکرار جشنواره‌ موسیقی عاشیقی در ایام نوروز علی‌رغم صدور مجوزهای لازم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مطرح کرد: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها با سنگ اندازی مانع از برگزاری هرگونه رویدادهای فرهنگی و موسیقی در همدان شده و این استان را به منطقه‌ای غم زده در کشور تبدیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی از اعضای شورای شهر اسلامی همدان به عنوان مهمان ویژه در رویدادهای فرهنگی و موسیقی استان‌های دیگر حضور داشته‌اند، افزود: این درحالیست که برنامه‌های ۱۳ روزه ویژه ایام نوروز در این بخش تنها به مدت ۱۰ دقیقه در استان اجرا و سپس لغو شد؛ به دنبال لغو برنامه‌ها، هنرمندان و متولیان برگزاری رویدادهای شاد نوروزی برنامه‌های خود را به استان‌های دیگر منتقل کردند.

آقامحمدی با تاکید براینکه، مادامی که موازی کاری، دخالت و سنگ اندازی از سوی برخی از سازمان‌ها در امور ارشاد اسلامی استان همدان وجود داشته باشد، هیچ آینده روشنی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی نیز وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: باتوجه به اعمال سیاست‌هایی غیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری رویدادهای فرهنگی به ویژه برنامه‌هایی مربوط به موسیقی در آینده نزدیک امکان پذیر نخواهد بود.

رئیس انجمن موسیقی همدان ادامه داد: در تمام نقاط کشور به مناسبت ایام نوروز، شاهد ۱۳ روز جشن و پایکوبی بودیم؛ این درحالیست که اجرای سیاست‌هایی غیر از اداره کل مربوطه مانع از تحقق این ماجرا در استان همدان بوده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن