دسته‌بندی نشده

برپایی ۸ میز خدمت در نقاط حاشیه شهر و کمتر برخوردار ملایر

فرماندار ملایر گفت: تاکنون هشت میز خدمت در نقاط حاشیه شهر و کمتر برخوردار و مناطق روستایی شهرستان برپا شد که هر میز خدمت مصوباتی بین هشت تا ۱۰ میلیارد تومان به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین ،سلمان اسماعیلی سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه در نشست شورای اداری شهرستان تاکید کرد:
نیازمند نفس تازه در مجموعه شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه ملاک ارزیابی کارآمدی مدیران، رضایت‌مندی مردم است، افزود: ملایر در حوزه‌های مختلف پیشتاز است.

وی ادامه داد: به دنبال فروکش کردن شرایط شیوع ویروس کرونا، با حضور حماسی و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید پیمان ببندیم.

اسماعیلی پروژه‌های بزرگی همچون آغاز عملیات اجرایی ۵۰۲ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، آغاز طرح‌های هادی ۲۲ روستای شهرستان، افتتاح ۳۱۰ واحد نوسازی مسکن روستایی، اجرای برنامه‌های خوب ماه مبارک رمضان، بازگشایی مطلوب مدارس و دانشگاه‌ها و برقراری امنیت را از جمله اقدامات و عملکرد برجسته شهرستان در سال‌جاری برشمرد.

وی خاطرنشان کرد:ملایر به عنوان محل عبور عشایر با محوریت اداره منابع طبیعی، امسال جزء موفق‌ترین شهرستان‌ها در مدیریت عشایر بود.

فرماندار ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اگر موفقیتی در شهرستان حاصل شده، حاصل رضایت‌مندی مردم است،تصریح کرد:وحدت همواره مهمترین و ضروری‌ترین اولویت در شهرستان است و مبنای وحدت، ولایت‌مداری‌، خدمتگزاری و خدمت صادقانه به مردم است.

اسماعیلی با بیان اینکه باید از بُن دندان و عمق وجود باور کنیم و معتقد باشیم که مردم ولی نعمتان ما و صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند،افزود:نقش محوری مردم را در شکل‌گیری انقلاب، دفاع مقدس، تهدیدها و تحریم و مشکلات اقتصادی نباید هرگز فراموش کنیم.

وی اظهار کرد: کارآمدی مدیران مطالبه جدی ماست، بین کارآمدی نظام و کارآمدی مدیران باید تفکیک قائل شویم.

این مقام مسئول افزود: شجاعت، ریسک‌پذیری، اجتهاد، برنامه‌محوری، روحیه جهادی، قانون‌مداری، امانت‌داری، فسادستیزی، پاسخگو بودن، برخورد قاطعانه و تفسیر قانون به نفع مردم را از جمله ویژگی‌های مهم کارآمدری مدیران عنوان کرد.

وی ادامه داد: اولویت‌ها، برنامه‌ها و مشکلات و مطالبات باید توسط مدیران شهر به شهر و روستا به روستا در قالب میز خدمت احصا و شناسایی شود و برنامه‌محوری در راس کار مدیران قرار گیرد.

اسماعیلی با بیان اینکه نیازمند نفس تازه در مجموعه شهرستان هستیم، گفت: ملاک ارزیابی قوی‌ترین و کارآمدترین مدیران شهرستان، رضایت‌مندی مردم و عمل به وعده‌ها و تعهدها در برپایی میز خدمت است.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه فعل‌ها و ترک فعل‌ها را در سطح دستگاه‌های اجرایی به جد رصد می‌کنیم، تصریح کرد: تحقق گفتمان رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور، استاندار همدان، انقلابی بودن، تعهد، تخصص و خدمتگزاری به مردم از جمله ملاک‌های مهم برای انتصاب مدیران است.

وی با اشاره به اینکه برای رشد و توسعه شهرستان ملایر به اصل مهم مشورت پای‌بند هستیم، افزود: صد درصد مسئولیت انتصاب مدیران، معاونان فرماندار و سایر انتصابات را در شهرستان می‌پذیرم، نمایندگان ملایر هیچ دخالتی در عزل و نصب‌ها ندارند.

گفتنی است ؛ در این جلسه از زحمات “عظیم باویسی” و “لیلا غفاری” در معاونت‌های هماهنگی امور عمرانی و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری قدردانی شد و طی حکمی”عباس خدابخشیان” و “داریوش صفاری” به ترتیب به عنوان معاونان جدید در حوزه هماهنگی امور عمرانی و برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری منصوب شدند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن