اجتماعی

انعقاد تفاهم نامه آسفالت روستاهای ملایر

‍ انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی ملایر

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر در نشست بررسی موانع و مشکلات راه‌های ملایر، با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه راه‌های این شهرستان انجام شده است، گفت: محور اسلامشهر آق‌گل یک‌طرفه است و شانه خاکی ندارد و وضعیت راه روشنایی آن نامناسب است که باید هر چه سریعتر اصلاح شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی شامگاه پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه در جلسه بررسی موانع و مشکلات راه‌های فرعی و روستایی، از انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه جهت زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی ملایر خبر داد.

وی اصلاح راه دره جوزان را با توجه به ثبت جهانی نظام تولید انگور دره جوزان از دیگر اولویت‌ها برشمرد و افزود: چهارخطه محور ملایر- آورزمان- نهاوند با تعداد بالای تصادفات و کشته‌ها یکی از محورهای پرخطر و حادثه‌خیز است که باید هرچه سریعتر تکمیل شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر با اشاره به ضرورت روکش آسفالت محور ملایر- همدان و ملایر- توره، ادامه داد: برای چهارخطه شدن محور ملایر به خنداب نیز دستوراتی صادر شده که با توجه به حادثه‌خیز بودن و تردد بالای این محور، تا زمان عملیات اجرایی چهارخطه شدن این محور، آسفالت جاده اصلاح شود.

فارسی تاکید کرد: راه‌های فرعی و روستایی دیگری همچون جاده مرویل و سد کلان به عنوان یک منطقه گردشگری و قرار گرفتن چندین روستا در محور سد، نیاز به تعریض، شانه‌سازی و روکش آسفالت دارد که باید اصلاح شود.

گفتنی است؛ استفاده از ظرفیت معادن شهرستان برای نگهداری و محافظت راه‌ها، رفع نقاط حادثه‌خیز برخی روستاها و تامین اعتبار برای اصلاح راه روستایی، نصب علائم هشدار دهنده در محور اسلامشهر آق‌گل، محور دره جوزان، سد کلان، ایجاد معبری مجزا برای تردد ماشین‌آلات کشاورزی مسیر اسلامشهر آق‌گل و قول مساعد سازمان راهداری کشور برای تامین قیر از دیگر مصوبات این نشست بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن