اجتماعی

تلاش برای سازماندهی ارز ترجیحی

فرماندار شهرستان همدان، تلاش برای سازماندهی ارز ترجیحی را مهم دانست و در دستور کار سازمان قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، محمدعلی محمدی، صبح سه شنبه 20 اردیبهشت ماه در جلسه تکریم و معارفه سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه عمر مدیریت کوتاه است و باید خدمت بدون منت انجام شود، عنوان کرد: ایجاد حرکت اصلاحی در زمینه حل مشکلات اقتصادی در رابطه با بیمه سلامت بسیار مهم بوده و اشراف داشتن به این موضوع و همچنین پرداخت یارانه‌ها در ماه آینده می‌تواند کمک شایانی به مردم بکند.

وی اظهار کرد: دغدغه اصلی ما جان و نان مردم است با این وجود  که سلامت آن‌ها برای همکاران ما مهم‌تر است، باید توسط کادر درمان معاینه و اقدامات لازمه برای بیماران انجام شود؛ همچنین اهمیت بیمه سلامت در طرح ایجاد صندوق بیمه است، که به همت آقای حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت در تنظیم و تصویب لایحه بودجه 1401 قرار گرفت.

محمدی تاکید کرد: طی گزارشی که در سال 1399 صورت گرفت، 190 هزار میلیارد تومان هزینه سلامت مردم در کشور از جانب بیمه سلامت شده است؛ همچنین خدمات بیمه‌ای ایران در مقایسه با کشورهای اروپایی و امارات  بسیار ارزان‌تر است.

فرماندار شهرستان همدان علت اصلی گرانی اجناس را قاچاق 70 درصدی مواد غذایی ذکر کرد، که 17 مورد کالا در اولویت تنظیم کار قرار گرفته است، از این تعداد 10 قلم تنظیم شده و 7 تای آن اعم از ماکارونی و روغن هنوز در دستور کار قرار دارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن