اجتماعی

استاندارد‌سازی ۸۰۰ متر شبکه فرسوده آب

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

تعویض و استانداردسازی 800 متر شبکه فرسوده آب در روستای دهلق

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تعویض و استانداردسازی 800 متر شبکه فرسوده آب با اقطار نامتعارف در راستای جلوگیری از افت فشار و کاهش حوادث خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري همدان آنلاين، حمیدرضا نیکداد با بیان اینکه در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین و تامین آب با کیفیت و کمیت پایدار اقدام به اصلاح شبکه های فرسوده در روستاهای استان می کنیم گفت: بر همین اساس اصلاح شبکه فرسوده و استانداردسازی انشعاب مشترکین روستای دهلق شهرستان ملایر در دستور کار قرار گرفت.
نیکداد ادامه داد:به منظور خدمت رسانی به مشترکین 800 متر شبکه فرسوده آب با اقطار نامتعارف که موجب افت فشار آب و تعداد حوادث شده بود بر اساس استانداردهای اجرای شبکه با لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر تعویض گردید.
وی با بیان اینکه هم راستا با مجموعه اقدامات انجام شده 20 فقره انشعاب آب بسیار فرسوده و کاملا غیر استاندارد نیز اصلاح و استانداردسازی شد عنوان کرد: در اجرای این پروژه، تعداد قابل توجهی انشعاب آب غیر مجاز نیز مشخص و وفق آیین نامه عملیاتی شرکت در خصوص آنها اقدام شد.
وی در نهایت با بیان اینکه پروژه مذکور از محل منابع عمرانی تامین اعتبار شد،خاطرنشان کرد:این پروژه با صرف 200 میلیون تومان اعتبار به طور کامل اجرایی شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن