اجتماعی

ارتقا آموزش در هلال احمر

لزوم ارتقای آموزش و شکل‌گیری شبکه داوطلبان حرفه‌ای در جمعیت هلال احمر

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه
جمعیت هلال احمر یکی از مجموعه‌های موفق در خدمت‌رسانی است، گفت: ارتقای آموزش و شکل‌گیری شبکه داوطلبان حرفه‌ای در جمعیت هلال احمر ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سلمان اسماعیلی عصر شنبه،۲۴ اردیبهشت ماه به مناسبت هفته صلیب سرخ و هلال احمر در جلسه‌ای با رئیس و پرسنل جمعیت هلال احمر،افزود: با توجه به گستردگی سطح خدمات این جمعیت به عنوان یک سازمان مردمی بشردوستانه، نیازمند شکل‌گیری شبکه داوطلبان حرفه‌ای و تخصصی در جمعیت هلال احمر این شهرستان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای آموزش‌ها و به روزرسانی اطلاعات در مجموعه هلال احمر یک ضرورت است، اظهار کرد: حضور و تحرک دائم دو ویژگی مهم جمعیت هلال احمر است که باید مبتنی بر مطالعات و اطلاعات به روز، آرایش خود را متناسب با شرایط جدید تغییر دهد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تا جایی‌که در حوزه اختیارات ما باشد، برای حمایت و تقویت جمعیت هلال احمر این شهرستان تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: از تمامی زحمات و تلاش‌های خالصانه جمعیت هلال احمر ملایر به ویژه در شرایط مبارزه با ویروس کرونا و ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان در ایام نوروز، قدردانی می‌کنیم.

اسماعیلی افزود: لباس جمعیت هلال احمر نماد آرامش است و در شرایطی که کسی قادر به حضور نیست، جمعیت هلال احمر با از خودگذشتگی و فداکاری حضوری همیشه در صحنه دارند.

فرماندار ملایر گفت: مجموعه جمعیت هلال احمر جزء مجموعه‌های خوب است که در واردات واکسن کرونا به عنوان یکی از شاخص‌های مهم کاری این جمعیت، نقش خود را به خوبی ایفا کرد.

وی بیان کرد: همه فراز و نشیب‌ها، مشکلات و کاستی‌ها، جمعیت هلال احمر با لباس مقدس خدمت، همواره در تمامی صحنه‌ها حضور دارد.

گفتنی است؛ در این جلسه سلمان اسماعیلی، فرماندار ملایر به عضویت افتخاری و داوطلب جمعیت هلال احمر ملایر درآمد. همچنین از زحمات “منوچهر بداغی” رئیس جمعیت هلال احمر ملایر تقدیر به عمل آمد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن