اجتماعی

امروز صحنه دفاع از نان مردم است

فرماندار ملایر تأکید کرد:
اجازه هیچ تحرکی را به سودجویان نمی‌دهیم

فرماندار ملایر با بیان اینکه بازار ملایر در آرامش کامل است، گفت: اجازه هیچ تحرکی را به سودجویان نمی‌‌دهیم و در این راستا فعالیت ۱۲۰ بازرس و ناظر در قالب ۶۰ تیم برای رصد بازار آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سلمان اسماعیلی در نشست هم ‌اندیشی با اتحادیه‌ها، اصناف، بازرسان و ناظران افتخاری در حوزه بازار ملایر که با حضور مدیران مربوطه و اعضای شورای تامین برگزار شد، افزود: از امروز یکشنبه ۱۲۰ بازرس و ناظر افتخاری در قالب ۶۰ تیم بازار ملایر را رصد می‌کنند و با لباس‌های یک شکل، حمایت صد درصد قضایی و تعزیراتی و فراگیری آموزش‌های لازم، نظارت‌های لازم را از بازار به عمل می‌آورند.

وی با بیان اینکه بازرسان و ناظران همراه کسبه و بازاریان هستند و با یک انضباط تشکیلاتی و رعایت مُرّ قانون به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اظهارکرد: اگر بنا است معیشت مردم را مدیریت، نان مردم را تامین و بازار آرامش داشته باشد، میدان‌دار اصلی، امین ‌ترین، موثرترین و مورد اعتمادترین افراد، کسبه، بازاریان، اتحادیه‌ها و اصناف هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بزرگترین چالش امروز کشور، چالش ذهنی است و دست‌های ناپاکی مرتب بین جوانان نا امیدی ایجاد کرده و این چالش ذهنی را تشدید می‌ کند، ادامه داد: در مقابل ما مسئولان نیز در تبیین، روشنگری، اقناع‌ گری و همراه‌سازی لکنت زبان داریم.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه یکی از صحنه‌های جدی که ما را در تبیین، روشنگری و فائق آمدن بر این چالش ذهنی یاری می‌کند، دفاع از هویت ایران، بازار و سفره مردم است، تصریح کرد: مردم گرانفروشی، احتکار، قیمت و کیفیت نان را می ‌بینند و این موارد روح مردم و جوانان را آزرده خاطر می‌ کند.

اسماعیلی با بیان اینکه اراده و نگاه دولت و مسئولان امروز به بازار و معیشت مردم است، خاطرنشان کرد: همه باید از مسئولان گرفته تا اتحادیه‌ها، بازرسان، ناظران، کسبه خرد و فروشگاه‌های زنحیره‌ای و اقشار مردم، پای کار بیایند و دولت را در اجرای این طرح یاری کنند.

امروز صحنه دفاع از نان مردم است

وی با بیان اینکه روزی صحنه دفاع از سلامت و امنیت بود، امروز صحنه دفاع از نان مردم است، گفت: هم اکنون شخصیتی فاضل در راس دولت است که با شجاعت و صداقت با مردم حرف می‌زند و من و شما باید دولت را یاری کنیم تا با اجرای این طرح، عدالت در کشور تحقق پیدا کند.

فرماندار ملایر افزود: مردم این ولنگاری در بازار را نمی ‌پذیرند، ما از کسبه و بازاریان ملایر انتظار داریم که به راحتی بازار را مدیریت کنند، ما نیز در کنار آنها هستیم.

وی تأکید کرد: اجازه نمی ‌دهیم افرادی با پوشش کسبه و بازاریان در بین اصناف ما نفوذ کرده و مردم را بدبین کنند، با هماهنگی دادستان و تعزیرات حکومتی، برخورد جدی با این متخلفان در دستور کار قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن