اجتماعی

۷۰ درصد اشتغال سهم اصناف

مدیرکل اداره صنعت معدن و تجارت استان همدان : ۷۰ درصد اشتغال استان را مجموعه اصناف تشکیل می دهد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، احمد شانیان، صبح روز دوشنبه، 26 اردیبهشت ماه، در حضور جمعی از خبرنگاران، عنوان کرد: اقدامات و عملکرد ۱۱۰ روزه سازمان صنعت معدن و تجارت استان شامل موارد، رشد ۳۰۰ درصدی در زمینه تولیدات در استان، جلوگیری از جعل اسناد و تسهیلات اقداماتی صورت گرفته است، همچنین تدوین آمایش صنعت معدن و تجارت استان انجام شده است و تلاش سازمان در راستای طرح های قابل انجام در استان می باشد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: نیاز اساسی و مهم استان در حوزه فعالیت های صنعت، معدن و تجارت داشتن نیروی کار بومی است و تاکید کرد این نیروی کارآمد می تواند از سمت روستاهای هم جوار معدن جذب شود و از آنجایی که این تمایل کم و در حد صفر است از نیروی کاری افغانی دعوت به کار شده است.

وی در ادامه بیان کرد: پیشرفت در زمینه تجارت در سال ۱۴۰۱ رشد ۳۰۰ تا ۴۰۰ درصدی داشته است که این موضوع رقم قابل توجه ای است؛ همچنین از دیگر اقدامات سازمان ارائه پروانه کسب و پروانه پخش در زمینه تولیدات و فعالیت های صنعت و معدن است که این مهم در حال بسط و گسترش دامنه فعالیت های سازمان می باشد.
مهندس احمد شانیان در پایان افزود: از دیگر اقدامات سازمان ارائه پروانه کسب و پروانه پخش در زمینه تولیدات و فعالیت های صنعت و معدن است که این مهم در حال بسط و گسترش دامنه فعالیت های سازمان می باشد.
وی در جمع بندی مباحث بیان کرد: درخواست ما از خبرنگاران، استاندار و فرماندار محترم این است که در جهت پیش‌برد اهداف سازمان اقدامات و حمایت های لازم را مبذول فرمایند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن