ورزشی

درخشیدن کاراته کاران ملایری

کسب 5 مدال قهرمانی توسط کاراته کاهای ملایر در مسابقات استان

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کاراته استان همدان به میزبانی سالن تختی همدان برگزار شد، گفت: ورزشکاران ملایری با کسب پنج مدال طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی کاراته استان خوش درخشیدند.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین؛ افزود: تعداد ۱۳۸ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی در قالب تیم هایی از همدان، لالجین و ملایر در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملایر توانست پنج مدال طلا، نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کند، اظهارکرد: همچنین طی حکمی از سوی هیئت کاراته استان ” محمد واحدی” و ” ایمان عبادت طلب” به عنوان داور و “علیرضا عبادت طلب” به عنوان مسئول برگزاری این دوره از مسابقات خوش درخشیدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه به پخش و توزیع کیسه های کاغذی در بین مغازه های شهر اسلامشهر آق گل اشاره و خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته سلامت، سمن تال گل در راستای حفظ محیط زیست اقدام به این کار کرد.

سپهری نیا افزود: حفظ و حراست از محیط زیست، ترویج فرهنگ سلامت و استفاده از موادی که در طبیعت به راحتی تجزیه می شوند و محیط زیست را عاری از هرگونه آلودگی و بیماری می کنند از مواردی بود که جوانان ممن و سازمان مردم نهاد تال گل اداره ورزش و جوانان در قالب کارگروه محیط زیست را بر آن داشت تا با همکاری اداره کل محیط زیست استان همدان در هفته سلامت با اجرای طرح پخش و توزیع کیسه های کاغذی با شعار ” زندگی بدون پلاستیک”در سطح اسلامشهر آق گل گامی موثر در پاگیزگی طبیعت بردارد.

نمایش بیشتر

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن