اجتماعی

ایجاد شاخص امید وظیفه روابط عمومی‌ها

روابط عمومی‌ها تولید محصولات حرفه‌ای را در دستور کار قرار دهند

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه بیان خدمات دستگاه‌های اجرایی به مردم و ایجاد امید به مردم وظیفه اصلی روابط عمومی‌هاست،گفت: روابط عمومی‌ها تولید محصولات حرفه‌ای را در دستور کار قرار دهند و هم‌پوشانی و هم‌افزایی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سلمان اسماعیلی عصر سه‌شنبه ۲۷ اردییهشت ماه، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی‌ها در جمع مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی ملایر، اظهار کرد: رسالت اصلی روابط عمومی‌ها این است که بتوانند روایتگر خوب و صادقی از خدمات دولت و نظام دستگاه‌های اجرایی مربوطه خود باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید هنرمندانه و عالمانه در راستای امیدآفرینی به مردم روایتگری کنید، افزود: روابط عمومی‌ها باید لحظه به لحظه برای افزایش شاخص امید در بین مردم و جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر در حوزه روایتگری نقص داریم و باید به جد ورود کنیم، ادامه داد: هویت و ارزش‌های ایرانی و اسلامی از شاخصه‌های مهم ملت ایران طی سال‌ها پس از پیروزی انقلاب است.

فرماندار ملایر گفت: ایران مهد تمدن و علم است و با اضافه شدن اسلام روشن، عدالت‌محور، مردم‌دار و اسلام امام حسین(ع) به هویت ایرانی و اسلامی، افتخارات ما دوچندان شد.

اسماعیلی با بیان اینکه رهبران بزرگ، آرمان‌های بزرگ و دشمنان بزرگ سه عامل مهم در بزرگ شدن ایران اسلامی است، گفت: امروز جنگ، جنگِ روایت‌هاست و دشمنان می‌خواهند روایتگری را در ذهن مردم ایران مختل کنند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها سربازان این دفاع مقدس هستند، اظهار کرد:مجموع عملکرد دولت و مدیریت شهرستان ملایر در راستای عدالت و خدمت به مردم است.

اسماعیلی تعامل مدیران ادارات و روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه را یک ضرورت دانست و افزود: معدل رسانه ملایر، معدل خوبی است و در شرایط کنونی رسانه‌ها و روابط عمومی‌های ملایر، با هم‌افزایی و تعامل، دولت را در اجرای طرح تحول اقتصادی کمک کنید.

فرماندار ملایر تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در نوع رفتارشان صداقت داشته باشید، با مردم صادقانه حرف بزنند و از شعارزدگی و حرف‌های کلیشه‌ای پرهیز کرده، مطالبات، درخواست‌ها و نیازمندی‌های خود را به مدیر مربوطه خود منتقل کنند و ارتباط دوطرفه با مدیر مربوطه و مردم برقرار و خواسته‌ها و اشکالات را انتقال دهند.

اسماعیلی با بیان اینکه تشکیل شورای روابط عمومی‌های ملایر گامی در راستای اعتلای جایگاه روابط عمومی‌هاست، گفت: این شورا باید تخصصی‌تر و کاربردی‌تر فعالیت کند و روابط عمومی‌ها ارزش‌های ایرانی و اسلامی را با هنرمندی در مناسبت‌های مختلف برجسته کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن