فرهنگ و هنر

تبلیغ گسترده عامل جذب گردشگر

معاون گردشگری و صنایع دستی استان همدان: تبلیغات گسترده و سرمایه گذاری عامل جذب گردشگر

علی خاکسار در گفتگو با پایگاه خبری همدان آنلاین عنوان کرد: یکی از اولویت های ما در استان و منطقه گردشگری و توریستی حیدره توزیع درآمد و هزینه در بخش های مختلف گردشگری استان است تا تمام مناطق به یک اندازه مورد شناخت قرار بگیرند و تاکید کرد انجام این امور نوعی تعلل خاطر ایجاد می کند و مانع از فرار جمعیت حاضر و جلوگیری از مهاجرت می‌شود.
این مقام مسئول بیان کرد: سازمان گردشگری ومیراث فرهنگی به شکل قابل توجه ای می تواند تاثیر گذار باشد، همچنین سوغات، محصولات دامی، کشاورزی، همه از زیرشاخه های گردشگری به حساب می آید و موارد بالا خود نیز موجب جذب گردشگر می شود، به شکلی که این عوامل چرخه چرخ گردشگری را در حوزه های گردشگری فرهنگی، سلامت، طبیعت گردی، و عشایری می چرخاند.

وی با بیان کرد: از محورهای اثرگذار در همدان گنج نامه است که ما سعی کرده ایم توزیع گردشگری را در این مکان ها نیز داشته باشیم تا توریست ها از تمام جاذبه های گردشگری استان به یک اندازه بهره مند شوند.
علی خاکسار اظهار کرد: در سال جدید اقدامات چشمگیری در دستور کار سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان قرار دارد که با تبلیغات فراگیر، و اطلاع رسانی به مردم این مهم محقق می‌شود در این خصوص هتل ها و شرایط رفاهی قابل قبولی انجام پذیرفته است‌ که متاسفانه به دلیل شرایط کرونا یک سکته و وقفه ای در خصوص گردشگری و جذب توریست ایجاد شد که تمام تلاش و دغدغه ما و سازمان این است که کمبود ها و نواقص موجود را در سال۱۴۰۱ کم کنیم؛ همچنین ما قصد داریم جشنواره ها و نمایشگاه های متعددی در جهت تبلغ جاذبه های گردشگری منطقه حیدره و نقاط گردشگری همدان انجام دهیم و خواهان این هستیم که این اقدامات و عملکردها از طریق تلویزیون و فضای مجازی به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون گردشگری و صنایع دستی استان همدان در پایان افزود: تمام تلاش خود را می کنیم که نواقص و کمبودها را در سال جدید برطرف کنیم و از سرمایه گذاران بخش گردشگری می خواهیم که با سرمایه گذاری در این حوزه ما را در جهت پیشبرد اهداف خود یاری رسانند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن