اجتماعی

تشویق مددجویان به فعالیت‌های هنری

مدیرکل زندان های همدان در بازدید از کانون اصلاح و تربیت بر فعالیت ورزشی و تغذیه مدجویان تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های همدان، مدیرکل زندان های استان در بازدیدی جامع از بخش های مختلف کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد و با مددجویان، سربازان وظیفه و پرسنل دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید رضا ذوالفعلی نژاد از کلیه نقاط کانون سرکشی به عمل آورد و سپس به دیدار چهره به چهره با مددجویان پرداخت. مدیر کل زندان های استان همدان در این دیدار مستمع مشکلات قضایی مطروحه از جانب مددجویان بود و دستور لازم نسبت به رفع این مشکلات را صادر نمود.

مدیر کل زندان های استان همدان خطاب به مددجویان گفت: اصلاح و تربیت مددجویان در کانون از اولویت های مهم سازمان به شمار می رود به نحوی که مددجو پس از خروج از کانون بتواند به آغوش جامعه بازگردد.

همچنین ذوالفعلی نژاد مددجویان را تشویق کرد تا در فعالیت های فرهنگی از جمله کتاب خوانی، نقاشی، دلنوشته و سایر فعالیت های هنری که می تواند موجب خلاقیت ذهن مددجویان شود مشارکت کنند.

ذوالفعلی نژاد در جمع کارکنان کانون اصلاح و تربیت بر انجام فعالیت های ورزشی به صورت فردی و گروهی توسط مددجویان تاکید کرد و گفت: علاوه بر برنامه های فرهنگی و مذهبی و آشنایی مددجویان با قرآن و مسائل دینی، بر توجه ویژه به فعالیت های جسمانی و تغذیه مددجویان تاکید کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن