اجتماعی

بوستان‌ها،تحقق بخش نیاز تفریحی

شهردار ملایر گفت: با تلاش نیروهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر و با هدف ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان، خدمات‌رسانی بهینه و مطلوب، رسیدگی به مناطق کم ‌برخوردار شهر، ارتقای کیفیت بصری و احترام به مطالبات شهروندان، عملیات بهسازی ” بوستان امین” انجام شد.

مجید فرجی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با بیان اینکه حفظ محیط ‌زیست و گسترش فضای سبز را نیازمند مشارکت همگانی است، افزود: راهبرد مدیریت شهری و رسالت این شهرداری صیانت از فضای سبز جهان شهر ملایر است و ضرورت دارد مساله حفظ و نگهداری از فضای سبز و محیط‌ زیست و اهمیت جنگل کاری و کاشت درخت به منظور پاکیزگی هوا و سلامت جامعه تبیین و نهادینه شود.

وی اظهار کرد: احداث و بهسازی بوستان‌های محله‌ای، به عنوان بخشی از فضای سبز شهری، از موضوعات مهم در طراحی و برنامه‌ریزی شهرهای معاصر است و در این راستا عملیات تسطیح و محوطه‌سازی، جدول‌ گذاری، لوله‌ گذاری و انتقال آب، سنگفرش، تکمیل مبلمان شهری، احداث باغچه، کاشت چمن، درخت، درختچه، گل‌های فصلی و دائمی در بوستان امین با مساحتی بالغ بر 1700 مترمربع انجام شد.

فرجی افزود: نگاه ویژه مدیریت شهری به توسعه فضای سبزشهری و ایجاد بوستان‌های محله ‌ای موجب تسریع عملیات بهسازی و احداث بوستان‌های محله‌ای در سطح شهر شده است تا امکان برخورداری بیشتر شهروندان از فضای سبز شهری فراهم شود.

شهردار ملایر ابراز امیدواری کرد: با بهره‌برداری از این بوستان‌ها‌، شاهد افزایش نشاط اجتماعی، ارتقای زیبایی بصری شهر و افزایش رضایت شهروندان از مدیریت شهری باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن