اجتماعی

بهره‌برداری از تصفیه خانه دشت گل در ملایر

امروز با حضور فرماندار ملایر،مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری همدان، مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی، مدیرعامل بانک کشاورزی استان و جمعی از مسئولان تصفیه خانه شرکت «دامپروری و کشاورزی شیر و دام دشت‌گل کردستان واحد ملایر» افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین ، در این آیین فرماندار ملایر گفت: دولت سیزدهم همواره حامی و در کنار صنعتگران و تولیدکنندگان به ویژه در بخش کشاورزی است.

سلمان اسماعیلی عصر دوشنبه ۹ خرداد ماه، افزود: با موافقت دولت، تسهیلات بانکی ارزان قیمت به منظور تامین سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی دام و طیور اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: این امر مهم در دستور کار مدی۵شهرستان ملایر قرار گرفته و تمام تلاش ما بر این است تا در سقف زمانی ۲۴ ساعت محقق شود و حمایت قابل قبولی از مجموعه کشاورزی صورت گیرد.

اسماعیلی اظهار کرد: رشد اقتصادی ۷.۵ درصدی و ایجاد ۲۳ هزار شغل در استان همدان از تعهدات این استان در سال‌جاری است که باید محقق شود.

فرماندار ملایر بیان داشت: افتتاح پروژه تصفیه‌خانه شرکت دامپروری دشت‌گل نشان داد که می‌توان هم تعهدات اقتصادی، تولید، معیشت و اشتغال را نسبت به مردم و مجموعه کشور ایفا کرد و هم مسائل زیست محیطی را رعایت کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه با اجرای این دست پروژه‌ها و با استفاده از روش‌های عالمانه، به روز و کارشناسانه، می‌توان بر بحران بی‌آبی فائق آمد، افزود: امروز پروژه تصفیه‌خانه شرکت دامپروری شیر و دام دشت‌گل کردستان واحد ملایر با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۲۵۰ مترمکعب تصفیه پساب تولیدی در روز، با هزار مترمربع مساحت افتتاح شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن