اجتماعی

پرداخت تسهيلات ارزان در ملاير

فرماندار ملایر از آغاز پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در ملایر خبر داد و گفت: واحدهای تولیدی دام و طیور نسبت به دریافت این تسهیلات هر چه سریعتر اقدام کنند و پاسخ استعلامات به بانک باید در مهلت زمانی ۲۴ ساعته انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛سلمان اسماعیلی سه‌شنبه ۱۰ خرداد ماه در نشست با واحدهای تولیدی دام و طیور ملایر در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: با موافقت دولت و مصوبه هیات وزیران، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی دام و طیور آغاز شده است.

وی افزود: در این راستا خط اعتباری ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی دام و طیور در اختیار بانک قرار داده شد.

اسماعیلی ادامه داد: با توجه به اینکه این اعتبار به صورت شناور است، واحدهای تولیدی دام و طیور این شهرستان باید هر چه سریعتر نسبت به ثبت‌نام و تکمیل پرونده خود در بانک برای دریافت این تسهیلات و سرمایه در گردش اقدام کنند.

فرماندار ملایر افزود: بخشداران و دستگاه‌های اجرایی مربوطه موظف هستند پاسخ استعلام‌های بانکی را حداکثر ظرف ۲۴ ساعت انجام دهند تا واحدهای تولیدی دام و طیور بتوانند به سرعت این تسهیلات را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز تامین و روند اجرایی امور تسهیل شده و هیچ کوتاهی در جذب و پرداخت این تسهیلات پذیرفته نیست، گفت: در مجموعه کشور و استان هیچ نگرانی از نظر تامین و تولید نهاده‌های دامی نداریم.

اسماعیلی افزود: در تولید دیگر اقلام و کالاهای اساسی در سطح بازار، مازاد تولید داریم که شرکت پشتیبانی امور دام ماموریت دارد مازاد تولید را به قیمت روز خریداری. دپو و در مواقع نیاز به بازار عرضه کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها یک ضرورت و برای نجات کشور از اقتصاد رانت‌زا و فسادخیز است، خاطرنشان کرد: امروز یک ماموریت بزرگ برای همه ما تعریف شده که باید با دلسوزی، هم‌افزایی و خیرخواهی، برای اجرای این طرح تحول اقتصادی به نفع مردم تلاش کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن