فرهنگ و هنر

منکر نواقص نیستیم، انتقادها را پذیراییم

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان با تأکید براینکه منکر نواقص در برگزاری و افتتاح سایت جدید نیستیم گفت: درصدد رفع نواقص و برگزاری نمایشگاه ها به صورت تخصصی هستیم.

محمد بداغی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین با بیان اینکه با توجه به انتقال نمایشگاه به سایت جدید و دور شدن این مکان در مقایسه با سایت سابق اظهار کرد: برای تسهیل حمل و نقل شهروندان به آدرس جدید سایت، وسایل نقلیه از جمله اتوبوس و خودروهای سواری در منطقه چراغ قرمز مستقر هستند.

وی از افزایش وسایل حمل و نقل در روز جمعه خبر داد و افزود : اولین نمایشگاه در سایت جدید مربوط به گل و گیاه و صنایع غذایی بود که نواقص و انتقاداتی از آن به عمل آمد و منکر آن نیستیم.

بداغی با اشاره به اینکه سایت جدید نمایشگاه گامی به سوی بین المللی کردن این مرکز است عنوان کرد: با انتقال نمایشگاه به سایت جدید به دنبال به دست آوردن رتبه ممتاز و تبدیل به قطب نمایشگاهی در کشور هستیم.

وی تصریح کرد: سایت جدید دارای چند فاز است که فاز اول با متراز 8 هزار متر و پارکینگ افتتاح و نمایشگاه ها در حال برگزاری در این فاز هستند و از 17 خرداد نمایشگاه مبلمان به صورت تخصصی شروع و تا تاریخ 23 ادامه دارد.

بداغی در رابطه به برگزاری تخصصی نمایشگاه ها تا پایان سال خاطرنشان کرد: در اولین نمایشگاه سایت جدید انتقاداتی مبنی بر برگزاری، از جمله عدم تخصصی بودن آن وجود داشت که این نقد را قبول داریم و تا پایان سال تمام تلاش خود را برای تخصصی کردن و ارتقای کیفیت به کار خواهیم گرفت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان در پایان یادآور شد: برگزاری نمایشگاه ها تا 14 اسفند سال جاری در سایت جدید ادامه دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن