اجتماعی

اعطای وام 70 میلیون تومانی ودیعه مسکن

معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان، از اعطای وام ودیعه مسکن 70 میلیون تومانی به افراد واجد شرایط در همدان خبر داد.

مجید صالحی امیر در گفت‌و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین عنوان کرد: سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن از تاریخ 10 خرداد ماه باز و آماده ثبت اطلاعات افراد واجد شرایط بوده است و تا سقف 70 میلیون تومان برای استان همدان قابل پرداخت است ، ولیکن در چند روز اخیر این سامانه با مشکلاتی رو‌به‌رو بوده است که طی بررسی های لازمه و اقدام همکاران ما این مشکل رفع شده و هم‌استانی ها می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی بیان کرد: افرادی که می‌توانند در سامانه ثبت نام خود را انجام دهند، افراد متاهل و اشخاصی هستند که فاقد هرگونه ملک باشند، همچنین  در جهت جلوگیری از سودجویی برخی از اشخاص، این افراد باید دارای برگه قرارداد اجاره منزل باشند و با در اختیار داشتن کد رهگیری، مراحل کاری آنان انجام خواهد شد.

صالحی امیر افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، مدارک خود را بارگذاری نمایند و سامانه به طور الکترونیکی از سوی ثبت اسناد استعلام مدارک را انجام خواهد داد و در صورت تایید و احراز صلاحیت به بانک عامل معرفی می‌شوند.

معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان، اذعان کرد: در خصوص مدت زمان انتظار مراجعه کنندگان به بانک های عامل و مدت زمان انتظار آنان برای دریافت وام طی جلسات برگزار شده از سوی ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با مدیران بانک‌ها از آنان درخواست کرد تا این وقفه زمانی را در جهت بهبود وضعیت متقاضیان به حداقل ممکنه برسانند.

نمایش بیشتر

یک نظر

  1. متاسفانه بانک ها اصلا همکاری در اعطای تسهیلات ودیعه ندارند و با بهانه نداشتن بودجه از پرداخت سرباز می زنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن