اقتصادی

راهی برای فرار مالیاتی وجود ندارد

مسئول اتاق اصناف استان همدان، گفت: فعالان اقتصادی هیچ نگرانی در ارتباط با پرداخت مالیات نداشته باشند.

احمد گازرانی در گفت‌و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین عنوان کرد: در طی نشستی که با حضور مسئول امور مالیاتی و مسئول اتاق اصناف قرار است برگزار شود، با حضور معترضین در امر پرداخت مالیات‌ها، به اعتراضات این افراد رسیدگی و حرف‌های آن ها شنیده می‌شود تا حقی از آن‌ها در برابر دیگران زایل نشود.

وی بیان کرد: در جلسات متعدد تعهدی از مسئولان متولی گرفته شده تا با اجرای این طرح دیدگاه اجرای عدالت در بین تمام صنوف را برقرار کنند و این در حالیست که با به دست آمدن گزارشات مختلف، اصناف از مشتری‌ها درخواست کارت به کارت کردن و یا پرداخت نقدی پول را راهی برای فرار از مالیات قرار داده‌اند اما اصناف باید بدانند که سامانه مربوطه از هوشمندی بالایی برخوردار است و همه خروجی‌های مالی در گردش حساب لحاظ خواهد شد.

وی عنوان کرد: در رابطه با نگرانی فعالان اقتصادی 15 روز ثبت اظهارنامه به تعویق افتاده و آخرین مهلت آن 15 تیر ماه اعلام شده است.

مسئول اتاق اصناف استان همدان در پایان یادآور شد: با توجه به شفاف سازی مالیاتی دیگر حداکثر و حداقلی برای پرداخت مالیات وجود ندارد و متناسب با عملکرد و گردش حساب مالی اصناف از آنها مالیات اخذ می‌شود و ممکن است از برخی از صنوف مالیاتی گرفته نشود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن