اجتماعی

کاهش ۳۵ درصدی تصادفات در محورهای استان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان, ازوضعیت ترافیکی ناهنجار و آمار بالای تصادفات در چند سال گذشته خبر داد.

به گزارش همدان‌آنلاین، سرهنگ علی فکری سه‌شنبه، ۳۱ خرداد در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پلیس راه و راهور در توضیح این خبر اظهار کرد: اقدامات مهمی با همکاری دستگاه‌های متولی در سال‌های گذشته برای کاهش تصادفات انجام شد و خوشبختانه از سال ۱۳۹۶ تا کنون ۳۵ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: از برنامه‌های مداوم پلیس در سال‌های آینده نیز بررسی استاندارد و سالم بودن خودروها بعد از تصادفات است که موضوعی بسیار مهم بوده و دستگاه‌های مقصر وظیفه پاسخدهی دارند.

سرهنگ فکری با بیان اینکه در سال ۱۳۹۰ سالیانه ۲۲۰ تصادف ثبت می‌شد عنوان کرد: ذر راستای ساماندهی مشکلات ترافیک و تصادفات تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار برخورد با افراد خاطی داشته‌ایم و سالیانه ۱ میلیون خدمت رسانی به شهروندان در سامانه ثبت شده است.

وی با تأکید بر اینکه تخلفات مخاطره آمیز خطر قرمز پلیس است افزود: شهرداری باید در زمینه توسعه مراکز معاینه فنی، افزایش تجهیزات مانیتورینگ و پایانه‌های استان که برای پلیس دردسرساز و عاملی برای ترافیک است به ساماندهی ترافیک کمک کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه بیان کرد: از دیگر برنامه‌های مهم پلیس راهور رفع نقص نقاط حادثه آمیز از جمله محور غارعلی‌صدر و محور اسدآباد است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن