فرهنگ و هنر

اجرای نمایش شهر نقاشی در ملایر

همزمان با بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، نمایش “شهر نقاشی” کاری از گروه نمایشی لبخند همدان، به کارگردانی مصطفی بیگی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ملایر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛نویسنده این نمایش سپیده دبیری، آهنگساز مهدی فتحی و طراحی دکور را منیرالسادات قاضی زاده برعهده دارد.

در نمایش شهر نقاشی مهری آذیش، نعیمه حامیان،دیبا بیگی و زهرا دلاور ایفای نقش می‌کنند و کودکان و نوجوانان ملایری می‌توانند در روزهای شنبه و یکشنبه ۴ و ۵ تیر در دو سانس در ساعت ۱۰ و ۱۱ به صورت رایگان در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ملایر واقع در شهرک ولیعصر(عج) میدان قائم، به تماشای این نمایش شاد و کودکانه بنشینند.

گفتنی است؛ همزمان با بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، این رویداد هنری در ملایر با اجرای ویژه برنامه شادمانه کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان با حضور پر شور کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در آیین افتتاح این مراسم که با اجرای نمایش عروسکی، نمایش طنز کودکانه، اجرای مسابقه و شعر خوانی همراه بود، کودکان و نوجوانان ملایری ساعاتی را با نشاط و شادمانی سپری کردند.

جشنواره بیست و هفتم تئاتر کودک و نوجوان در ملایر با اجرای نمایش در روزهای ۴ و ۵ تیر ماه در دو سانس ۱۰ و ۱۱ صبح در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر واقع در شهرک ولیعصر(عج) ، میدان قائم، به کار خود ادامه خواهد داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن