اجتماعی

آمادگى همدان براى سفر رئيس جمهور

‍ استاندار همدان با بیان اینکه استان در آمادگی کامل برای سفر رئیس
جمهور به همدان است، به برقرار بودن تعامل سازنده مجموعه دولت در همدان با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آن‌لاین؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد پنجشنبه ۹ تیرماه در جلسه شورای اداری ملایر که با حضور وزیر دادگستری برگزار شد،افزود: وجود وزرای همدانی در دولت انقلابی، فرصتی برای مردم استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارتباط و تعامل خوبی بین مجموعه دولت در همدان و مجمع نمایندگان استان در‌ مجلس شورای وجود دارد،اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همیشه همراه و حامی دولت مردمی و انقلابی در همدان هستند.

استاندار همدان ادامه داد: انسجام و وحدت خوبی بین ارکان نظام با محوریت حضرت آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان در استان حاکم است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه استان در آمادگی کامل برای سفر رئیس جمهور به همدان است، افزود: پروژه‌ها و طرح‌های موثری برای مطرح کردن در سفر رئیس جمهور به استان آماده کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان، نقش وزرا در پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت در استان بسیار موثر است.‌

این مقام مسئول بیان کرد: برخی از وزرای دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از همدان هستند، که به عنوان یک ظرفیت در پیشبرد اهداف دولت در استان محسوب می‌شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن