اجتماعی

همدان، خاستگاه ۸ هزار شهید سربلند دفاع مقدس

‍ معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه استان همدان خاستگاه ۸ هزار شهید سربلند دفاع مقدس و شهرستان ملایر خاستگاه ۱۱۰۰ شهید فدایی ولایت است، گفت:
در این میان «حسین‌آباد شاملو» یک نقطه نورانی در سرزمین ملایر است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین سلمان اسماعیلی شامگاه پنجشنبه در بیست و چهارمین یادواره ۵۷ شهید والامقام روستای حسین‌آباد شاملو که با حضور وزیر دادگستری، استاندار همدان، نمایندگان مردم ملایر در مجلس، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور انقلابی و مردمی شبانه‌روز به دنبال حل مسائل و مشکلات و تامین آسایش و معیشت مردم است.

وی با اشاره به اینکه پیرو آن در استان همدان نیز با مدیریت استاندار همدان و تلاش نمایندگان ملایر، روند رو به رشد و پیشرفت است، افزود: استان همدان خاستگاه هشت هزار شهید سربلند دفاع مقدس است که نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: شهرستان ملایر شهر ۱۱۰۰ شهید فدایی ولایت، ۱۱۰۰ پرچم برافراشته انقلاب اسلامی و ۱۱۰۰ فانوس و چراغ راهنما است.

وی با بیان اینکه حسین‌آباد شاملو نیز خاستگاه ۵۷ شهید سرافراز دفاع مقدس و دارالمجاهدین و دارالشهداست، تصریح کرد: تاریخ پرافتخار ملایر مشحون از صفحات رشادت‌های حسین‌آبادی‌ها در راه انقلاب و اسلام است.

وی گفت: روستایی «حسین‌آباد شاملو» یک نقطه نورانی در سرزمین ملایر است و ملایری‌ها باید به خاطر داشتن آنها به خود ببالد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن