اجتماعی

دستگیری عامل قدرت نمایی فضای مجازی


رئیس پلیس فتا استان همدان از شناسایی عامل ایجاد ناامنی و قدرت نمایی فضای مجازی در یکی از شهرستان های استان همدان خبر داد
سرهنگ فیروز سرخوش نهاد، در گفت‌و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای رصد و پایش فضای مجازی صفحه ای مورد پایش قرار گرفت که حاوی محتواهایی مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت توسط شخصی در فضای مجازی بود، در همین زمینه موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: کارشناسان این پلیس طی یک عملیات غافلگیرانه و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند فردی که این صفحه مجازی را راه‌اندازی و مدیریت می‌کرد شناسایی و اورا به مقر انتظامی انتقال دهند.
سرهنگ سرخوش نهاد افزود: متهم که فردی 26 ساله بود با مواجه با مستندات لب به اعتراف گشود و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فضای مجازی جایی برای شرارت مجرمین نیست و امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: هر کس به هر بهانه و وسیله بخواهد این امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند مطمئاً با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد..

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن