ورزشی

نایب قهرمانی مسابقات بوکس کشور از آن ملایری‌ها

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از نایب قهرمانی ورزشکاران ملایری در مسابقات بوکس کشور خبر داد و گفت: ” محمد امین روستایی” با کسب مدال درخشان نقره مسابقات بوکس جوانان کشور مجوز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کرد.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین؛ افزود: سی ‌و ‌یکمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان کشور با حضور 33 تیم از سراسر کشور به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی اظهارکرد: ” محمد امین روستایی”؛ ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری که در معیت تیم استان همدان به این دوره از مسابقات اعزام شده بود، توانست مدال درخشان نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کند و با کسب این مدال مجوز حضور در اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور را دریافت کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه با اشاره به اینکه دختران ملایری قهرمان مسابقات والیبال دختران استان شدند، گفت: مسابقات قهرمانی والیبال دختران استان به میزبانی همدان جاری برگزار شد.

سپهری نیا افزود: چهار تیم از شهرستان های ملایر، همدان، رزن و اسد آباد در این دوره از مسابقات شرکت کردند و دختران ملایری توانستند با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات با غلبه بر حریفان سرسخت هم استانی خود بدون واگذاری حتی یک ست به مقام قهرمانی آن دست پیدا کنند و با اقتدار بر سکوی قهرمانی این مسابقات بایستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن