اجتماعی

معاون پارلمانی رئیس جمهور؛ میهمان اهالی رسانه

مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت :معاون پارلمانی رئیس جمهور میهمان اهالی رسانه در دیار تاریخ و تمدن خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین ؛ ناصر قوامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نگاه بسیج رسانه ایجاد بسترهای لازم جهت ایفای نقش جدی اهالی رسانه است،ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته و اقدامات انجام شده در یک سال گذشته تلاش شده است تا برای منزلت اصحاب رسانه تلاش‌های جدی صورت گیرد.

وی مراسم روز خبرنگار را روز تجدید پیمان اصحاب رسانه با حقیقت و راستی برشمرد و گفت تلاش شده است تا امسال ویژه برنامه روز خبرنگار بصورت ویژه و متفاوت برگزار شود.

قوامی با اشاره به حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور به عنوان میهمان ویژه برنامه بسیج رسانه برای اهالی رسانه استان ،اظهار کرد: امسال به دلیل تقارن روز خبرنگار با ایام شهادت سید و سالار شهیدان، بر آن شدیم تا این ویژه برنامه در تاریخ 5 مردادماه مصادف با روز عملیات غرورآفرین مرصاد، و با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شود.

مسئول بسیج رسانه همدان شکل گیری میز و کرسی دائمی آزادفکری نظام مسائل استان همدان را  از مهمترین محورهای عملکرد رسانه ای مجموعه بسیج رسانه دانست و گفت: تلاش می‌کنیم بصورت جدی در حوزه نظام مسائل و مطالبات مردم ورود عالمانه و مدبرانه داشته و صدای مردم اما بصورت مسئله محوری و با رویکردامید آفرینی باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن