اجتماعی

استان همدان به زودی میزبان رئیس جمهور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه اولویت دولت سیزدهم بر وحدت و همدلی و مشارکت اجتماعی است، گفت: بزودی استان همدان میزبان رئیس جمهور است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ حسن رضانیا جمعه ۳۱ تیر ماه در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ملایر و بزرگداشت هشت هزار شهید والامقام استان همدان و ۱۱۰۰ شهید سرافراز ملایر، امروز را یکی از روزهای زیبا و پرخاطره برای خود عنوان کرد.

وی با بیان اینکه حضور در همایش پیاده‌روی ملایر، یکی از روزهای پرخاطره برای بنده است، افزود: ملایر پیشگام در مشارکت اجتماعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: این شور، صفا، مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم ملایر و این حضور پرشور من را به عنوان خدمتگزار مردم به وجد آورد و از بابت توفیق حضور در این همایش خدا را شاکرم.

وی اظهار کرد: مسئولان باید قدر این مردم پا به کار و همیشه همراه را بدانند، چراکه مردم قدر مسئولان را به خوبی می‌دانند.

فرماندار ملایر نیز با قدردانی از همراهی خوب مردم و تلاش شبانه‌روزی دست اندرکاران برگزاری این همایش، ایجاد شور و نشاط اجتماعی را حق مردم دانست و بر ضرورت برپایی این‌گونه همایش‌ها تاکید کرد.

سلمان اسماعیلی افزود: دولت سیزدهم یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های خود را بر امر مهم مشارکت اجتماعی، وحدت و همدلی مردم قرار داده است.

وی تاکید کرد: در این راستا تلاش خواهیم کرد با برنامه‌های متنوع اجتماعی و اجرای برنامه‌هایی از این دست، شاهد رشد روزافزون این روحیه مثبت و نشاط اجتماعی در مجموعه این شهرستان باشیم.

فرماندار ملایر ادامه داد: این همایش در راستای بزرگداشت هشت هزار شهید والامقام استان همدان و ۱۱۰۰ شهید سرافراز شهرستان ملایر برگزار شد و بیش از ۲۱ هزار نفر در این همایش ثبت‌نام کردند.

در ادامه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ایرانیان را در حوزه‌های مختلف دارای شناسنامه دانست و افزود: ملایر نیز در ایران صاحب چند ویترین و شناسنامه همچون مبلمان منبت، انگور و کشمش است.

هادی بیگی‌نژاد اظهار کرد: مردم ملایر با این حضور پررنگ و چشمگیر خود در همایش پیاده‌روی خانوادگی نشان دادند که در ایجاد نشاط اجتماعی پیشگام هستند.

وی تاکید کرد: اگرچه همه دشمنان تلاش می‌کنند ملت ایران را افسرده نشان دهند، اما مردم ملایر امروز آمدند تا بگویند ملت ایران همواره ملتی سربلند و بانشاط هستند.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید استان همدان و ۱۱۰۰ شهید والامقام این شهرستان و شهید یوسفی شهید طلبه و ورزشکار ملایر، گفت: استان همدان به زودی میزبان رییس جمهور و هیات وزیران است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه ادامه داد: پروژه‌های خوبی در حوزه راه‌، بهداشت و درمان و اشتغال پیش‌بینی شده و رقم اعتباری خوبی نصیب این شهرستان خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: اختصاص این اعتبار و اجرایی شدن پروژه‌های مد نظر، زمینه‌ای برای توسعه و رشد روز افزون شهرستان ملایر خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن