اجتماعی

با تحویل و بارگیری دستگاه دُزیمتری در مرکز سرطان همدان صورت گرفت؛

تکمیل فرآیند خرید و نصب تجهیزات جهت راه اندازی رادیوتراپی در مرکز سرطان همدان

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با تحویل و بارگیری دستگاه دُزیمتری واحد رادیوتراپی مرکز جامع سرطان همدان، خدمات گسترده تشخیصی و درمانی با تعرفه دولتی به بیماران ارائه می‌شود.

دکتر محمدمهدی مجذوبی با اشاره به خریداری دستگاه‌ دُزیمتری جهت فعالیت گسترده رادیوتراپی این مجموعه گفت: در رادیوتراپی روشهای طراحی درمان به طور مداوم در حال پیچیده شدن و دگرگون شدن هستند به این منظور محاسبه و تعیین دُز با دقت بیشتر مورد نیاز است که دستگاه دزیمتری در درمان‌های نوین رادیوتراپی نقش بسیار موثر و تعیین کننده‌ای دارد.

وی ادامه داد: نصب دستگاه دُزیمتری جهت راه‌اندازی خدمات رادیوتراپی به‌عنوان یکی از خدمات پیشرفته در درمان سرطان ضروری است از این رو دانشگاه علوم پزشکی در فرآیند خرید و تکمیل تجهیزات مرکز جامع سرطان همدان اقدام به خرید و بارگیری این دستگاه نموده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: دستگاه دُزیمتری پس از نصب، تنظیم و کالیبراسیون، امکان ارائه خدمات مؤثر در رادیوتراپی را برای بیماران سرطانی این استان و استان‌های همجوار با تعرفه دولتی فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال خریداری شده است گفت: دستگاه دُزیمتری از جمله ملزومات اصلی در روند درمان بیماری سرطان است که با پیگیری‌های مکرر و متناوب مسئولین دانشگاه خریداری شده است.

دکتر مجذوبی از تحویل دستگاه خریداری شده به مرکز جامع سرطان بعثت خبر داد و افزود: پس از نصب و راه‌اندازی دستگاه توسط متخصصین تجهیزات پزشکی، بزودی قابلیت بهره‌برداری از آن در این مرکز فراهم می‌شود و این نویدی امیدبخش به بیماران سرطانی است که تاکنون برای رادیوتراپی ناچار به مراجعه به دیگر استان‌ها یا مراکز خصوصی گرانقیمت بودند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن