اجتماعی

کنترل بازار شب یلدا و عرضه محصولات با تخفیف

رئیس اداره صنعت و معدن ملایر از کنترل بازار شب یلدا و ارائه تخفیفات ویژه در بحث عرضه آجیل و میوه این شب خبر داد و گفت: از ۱۵ آذرماه طرح ” تشدید بر نظارت شب یلدا” با همکاری جهاد کشاورزی و اتاق اصناف آغاز شده است.
وحید فارسی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین؛ با بیان اینکه در این رابطه دو اکیپ گشت مشترک با ادارات مربوطه 155 مورد بازرسی م داشته‌اند ، افزود: ۴۷ مورد واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده و ارزش ریالی تخلفات انجام شده ۱۰۷ میلیون تومان بوده است.
وی با بیان اینکه در رابطه با بحث فروش ویژه شب یلدا، هفت واحد میوه فروشی و پنج واحد عرضه کننده آجیل و شکلات برای عرضه محصولات خود با تخفیف بین پنج تا ۱۰ درصد در سطح شهر ملایر تعیین برای رفاه شهروندان تعیین شده است.
فارسی خاطرنشان کرد: این واحدها در خیابان بروجرد، خیابان صفرخانیان، خیابان اراک، ۲۴متری ظهیری، بلوار ۱۵ خرداد و میادین بهارستان، استاندارد و نبوت واقع شده‌اند.
رئیس اداره صنعت و معدن ملایر تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بازار به ویژه شب یلدا، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اطلاع دهند تا بازرسان مربوطه در اسرع وقت به تخلف‌ها رسیدگی کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن