اجتماعی

شناسایی و دستگیری ۵۰ باند حرفه ای سارقین در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر با تاکید بر اینکه وضعیت امنیتی شهرستان مطلوب است، گفت: در بحث کشف سرقت شش درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته ایم و بیش از ۵۰ باند حرفه ای سارق در ملایر طی سال جاری منهدم شده اند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سرهنگ احمد ساکی سه شنبه ۲۹ آذر ماه در نشست خبری ، با بیان اینکه ۹۰ درصد سرقت های رخ داده در سطح شهرستان کشف شده است، افزود: در بحث دستگیری سارقین نیز ۲۰ درصد افزایش داشته ایم.

فرمانده انتظامی ملایر از کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۹ ماهه اخیر خبر داد و افزود: در بحث مبارزه با سوداگران مرگ، توزیع کنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر قاطعانه برخورد می‌کنیم.
ساکی از افزایش ۲۱ درصدی کشف مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: خط قرمز ما «امنیت مردم» است و در این زمینه با افرادی که بخواهند امنیت و نظم را دچار اختلال کند و برای شهروندان ناامنی فرهنگی و اجتماعی ایجاد کنند برابر قانون برخورد می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال در زمینه‌ی نزاع و درگیری و شرارت و پرخاشگری فردی، ۴۰ درصد کاهش و در درگیری ها و نزاع های دسته جمعی ۴۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته‌ایم.
ساکی با بیان اینکه در زمینه وقوع قتل نسبت به سال قبل، ۱۴۰ درصد کاهش داشته‌ایم، افزود: حضور به موقع عوامل انتظامی در محل وقوع حادثه، تعامل با معتمدین محلات در راستای صلح و سازش فعالیت گسترده کارشناسان انتظامی در مدارس، دانشگاه ها، روستاها و شهرها و مساجد و بارگذاری مطالب آموزنده در فضای مجازی توسط پلیس فتا، سبب شده جرایم در ملایر نسبت به کاهش چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امسال ۳۵ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ رقم خورده است، افزود: ۸۰ درصد به صورت عملیاتی و حضور در محل توسط عوامل انتظامی پیگیری شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن