ورزشی

از فصل آینده شطرنج همدان با 2 تیم راهی لیگ برتر می‌شود 

تیم شطرنج رخ همدان قهرمان بیست‌وپنجمین دوره مسابقات لیگ دسته یک کشور به میزبانی اهواز شد. 

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، بیست‌وپنجمین دوره مسابقات شطرنج لیگ دسته یک آزاد کشور از ۲۷ آذرماه تا اول دی ماه به میزبانی هیات شطرنج استان خوزستان و شهر اهواز با حضور ۲۱ تیم و ۱۰۵ بازیکن متشکل از ۶ استاد فدراسیون جهانی شطرنج فیده از ۶ استان کشور در هفت دور به روش سوئیسی تیمی برگزار شد.  

در این دوره از مسابقات که با حضور مسئولین فدراسون شطرنج برگزار شد، در پایان تیم باشگاه رخ همدان با ۱۳ امتیاز تیمی از ۱۴ امتیاز ممکن مقتدرانه قهرمان شد تا در فصل آینده لیگ برتر علاوه‌بر هیات شطرنج، تیم رخ نیز در لیگ برتر حاضر شود. 

امیرمحمد آزادی، استاد فیده علی راستبد، استاد فیده رضا مهدوی، استاد فیده مهرداد صداقتی، مهیار نجفیان‌پور به سرپرستی حمیدرضا صداقت‌خواه اعضای تیم رخ همدان در این دوره از مسابقات را تشکیل داده بودند. 

در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول بعد از رخ همدان، تیم مگامال کرمانشاه با ۱۰‌ امتیاز تیمی به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تیم پوشونک زنجان با ۱۰ امتیاز تیمی و به دلیل گره گشایی کمتر بر سکوی سوم ایستاد. 

همچنین تیم‌های مدرسه شطرنج پاییز اهواز و شاهین خراسان رضوی در جایگاه‌های چهارم و پنجم این رقابت‌ها قرار گرفتند. ضمن اینکه تیم بانوان مدرسه شطرنج پاییز عنوان تیم نخست این دوره از مسابقات در رده بانوان را کسب کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن