اجتماعی

دستگيري سارقان منزل در کمتر از 24 ساعت در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان، از دستگيري 2 سارق منزل در کمتر از 24 ساعت در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ”هادي نجفي صالح”، در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام يک فقره سرقت منزل در بلوار قدر، مراتب شناسايي و دستگيري سارق و يا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: با حضور ماموران کلانتری 14 در محل و بکارگیری شگردهای پلیسی همچنین رصد تصاوير به دست آمده از دوربين هاي مدار بسته، 2 سارق سابقه دار در این خصوص شناسايي و در کمتر از 24 ساعت در مخفيگاهشان دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پایان گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتري و انجام تحقيقات پليسي، به محل اختفاء وسايل سرقتي نيز اعتراف کردند و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

یک نظر

  1. دستشان درد نکنه نیروی امنیت همدان خسته نباشند ولی ای کاش در روستاها هم اینجوری بود به خدا در یکی از روستاهی سهرستلان ملایر به نام دهنو آوررمان زندگی میکنیم به خدا چند تا معتاد روستای ما را به گند کشانده شب جرات نداریم از خانه خارج بشیم هرچی تو زمین آب پاش دارند کشاورزا میدوزدند فلکه های آب کشاورز گرانه با اره میبورند ومیبرند گردو روستاهای اطرافو وانگور هرچی برسه میدزدند از دست دوزد ا روستا امنیت ندارند با معتادان روستاهای اطراف همدستی میکنن وچون روستا اکثر قوم وخویش هستن گرفتار شدندتو رو خدا اینو بگوش مسولین امنیت استان همدان برسانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن