اجتماعی

پیش‌بینی سرانه‌های آموزشی در طرح ملی مسکن

فرماندار ملایر با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن یک دوم به وسعت ۲۲۰۰ هکتاری شهر ملایر اضافه می شود، گفت: در این راستا حدود ‌هزار هکتار به وسعت شهر ملایر خواهد شد، بنابراین ضروری است سرانه‌های آموزشی و زیرساخت‌های لازم در حوزه آموزش باید در این مناطق پیش‌بینی شود.
به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سلمان اسماعیلی در نشست شورای آموزش و پرورش ملایر، افزود: با پیش‌بینی اینکه حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر در این منطقه جدید ساکن خواهند شد، باید زیرساخت‌های لازم به خوبی در این منطقه ایجاد شود.
وی در ادامه با بیان اینکه هیچ دانش‌آموزی در شهرستان ملایر به خاطر فقر، از تحصیل باز نمانده بود، اظهارکرد: نقدهایی که به فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش می‌شود، بجا نیست و به خاطر معدود مشکلاتی که وجود دارد، نباید این سرمایه عظیم را زیر سوال ببریم.
فرماندار ملایر در بخش دیگری از سخنان خو با اشاره به اینکه بالغ بر شش هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرستان در دست اجراست، افزود: افزون بر این، از محل سفر رئیس جمهور به استان همدان، ۱۹۲۸ میلیارد تومان اعتبار، موافقت‌نامه تبادل شده است.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: در مجموع شش هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و مگاپروژه‌هایی همچون نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در شهرستان ملایر پیش‌بینی شده است همچنین در حال حاضر با وجود فضاهای آموزشی مناسب و نهادهای حمایتی در این شهرستان، هیچ دانش‌آموزی به خاطر فقر، از تحصیل باز نمانده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن