اجتماعیسلامت و پزشکی

پیگیری تا حصول نتیجه

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مطالبات حوزه سلامت از جمله شبانه‌روزی شدن مرکز جامع سلامت اسلامشهر ملایر با حمایت و اقدامات مناسب دانشگاه علوم پزشکی طی هفته‌های اخیر انجام شده که این روند رضایت‌بخش و قابل تحسین است.   

حجت الاسلام و المسلمین دکتر احد آزادیخواه در گفت‌و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین از رضایتمندی مردم اسلام‌شهر آق‌گل به دلیل شبانه‌روزی شدن مرکز جامع سلامت خبر داد و افزود: بنده به نوبه خود از این اقدام پسندیده دانشگاه تشکر و قدردانی می کنم. 

وی به جلسه رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در مجمع نمایندگان استان اشاره و اظهار کرد: در این جلسه مطالبات هر شهرستان مطرح و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی همدان در یکسال گذشته بررسی شد که روند اقدامات و نحوه خدمت‌رسانی مطلوب ارزیابی شد.  

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبه مسئولین شهرستان ملایر مبتنی بر افزایش رشته‌‌های تحصیلی حوزه بهداشت و درمان در ملایر و ارتقای دانشکده پرستاری به دانشکده پزشکی در این شهرستان عنوان کرد: در کنار پیگیری موافقت ارتقای دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی تامین تجهیزاتی در راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر، راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی، ایجاد رشته داروسازی در دانشکده پیراپزشکی ملایر و … جزو مطالبات بوده است که در این راستا اخیرا جلساتی هم با معاون توسعه و مدیران دانشگاه برقرار کرده‌ایم.  

وی همچنین با بیان اینکه اخیرا مکاتباتی با وزیر بهداشت داشتیم و خواستار ارتقای دانشکده پرستاری ملایر به دانشکده علوم پزشکی بودیم اظهار کرد: تقاضای ما این است افزایش رشته‌های تحصیلی بتواند دانشکده پرستاری را به دانشکده علوم پزشکی تبدیل کند.  

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: باید بیمارستا‌هایی که در این شهرستان در اختیار داریم نظیر امام حسین(ع)، مهر و غرضی به بیمارستان‌های آموزشی تبدیل شوند تا بتوانیم بهره‌مندی لازم را در حوزه بهداست و درمان ارتقا دهیم.  

وی با تاکید به اینکه نامه‌نگاری‌ها و مکاتبات صورت گرفته و منتظر پاسخ وزارت بهداشت هستیم تا این مهم به سرانجام برسد عنوان کرد: قول مساعدت نیز از سوی وزارت بهداشت در این خصوص داده شده و با اضافه شدن یک رشته تحصیلی منتظریم بقیه رشته‌ها هم به سرانجام برسد و کار را منتج به پیشرفتی خوشایند برای ارتقای علمی و پزشکی در ملایر کنیم.  

پیگیری ارتقای دانشکده پرستاری ملایر به دانشکده پزشکی 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما با تمام قدرت از دکتر مجذوبی و تیم ایشان حمایت می کنیم یادآور شد: ارتقای ظرفیت‌های بهداشت و درمان در این شهرستان که با رویکرد مثبت دانشگاه علوم پزشکی همدان در دست اقدام قرار گرفته، به آبادانی و گسترش علم در شهرستان ملایر و نیز جنوب استان مثل نهاوند و تویسرکان منجر خواهد شد و پاسخگویی به نیازهای جوانان برای علم‌آموزی در تمامی سطوح از آنجا که مطالبه جدی مردم بوده را محقق می‌کند. 

وی همچنین با تاکید بر اینکه ظرفیت ارتقای دانشکده پرستاری در ملایر وجود دارد تبیین کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی هم دانشکده پیراپزشکی را راه‌اندازی کرده و با توجه به استقبال دانشجویان و داشتن متقاضی و از طرف دانشگاه علوم پزشکی بر افزایش رشته‌ تحصیلی در دانشکده ملایر اقدام کرده و امسال یک رشته پزشکی در ملایر  اضافه شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن