اجتماعی

10 هیات ورزشی در صف انتخاب رئیس جدید

معاون امور قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری مجمع انتخاباتی ده هیات ورزشی تا پایان سال خبر داد.

علی ضمیری‌کامل در گفت‌وگو با خبرنگار همدان‌آنلاین اظهار کرد: از ابتدای سال مجمع انتخاباتی ده هیات ورزشی برگزار شده و تا پایان سال هم به احتمال فراوان همین تعداد انتخابات را برگزار می‌کنیم. مگر اینکه تغییری در برنامه‌های فدراسیون مربوطه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه تغییرات آئین‌نامه‌ای و اختلاف نظر با وزارت ورزش موجب طولانی شدن پروسه برگزاری بعضی از مجامع انتخاباتی شده، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون 10 مجمع انتخاباتی برگزار شده و روسای هیات‌های قایقرانی، پزشکی و ورزشی، گلف، ووشو، انجمن‌های ورزشی، سوارکاری، ژیمناستیک، رزمی، شمشیربازی و نابینایان و کم‌بینایان انتخاب شدند.

معاون امور قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: با حضور سردار مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی صبح فردا مجمع انتخاباتی این هیات هم با شرکت دو نامزد در تالار قرآن برگزار می‌شود.

ضمیری‌کامل خاطرنشان کرد: مقدمات برگزاری مجامع هیات‌های شنا و شیرجه، ورزش ناشنوایان، سه‌گانه، بسکتبال، ورزش روستایی و بومی‌محلی و ورزش‌های همگانی نیز صورت گرفته و منتظر تعیین تاریخ برگزاری از سوی فدراسیون‌های مربوطه هستیم.

وی بیان کرد: مجامع هیات نجات غریق در مرحله استعلام و هیات جانبازان و معلولین در مرحله فراخوان است و به زودی فراخوان و ثبت نام هیات اسکی نیز آغاز خواهد شد.

معاون امور قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه افزود: بی‌تردید هیات‌های ورزشی برای پیشرفت نیاز به مدیران کاربلدی دارند که توانایی درآمدزایی داشته باشند و مورد وثوق اهالی آن رشته ورزشی هم باشند.

ضمیری‌کامل در پایان اضافه کرد: مسئولیت روسای هیات‌های ورزشی پس از انتخابات شروع می‌شود و کارنامه آن‌ها ملاک دستگاه ورزش در ارزیابی عملکرد خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن