اجتماعیسلامت و پزشکی

افتتاح بیست واحد خوابگاه دانشجویی متأهلین


آیین ویدئو کنفرانسی افتتاح و بهره برداری از پروژه مسکونی ۲۰ واحدی خوابگاه متاهلین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور وزیر بهداشت، مسئولین استان و دانشگاه برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، دکتر محمد مهدی مجذوبی در آیین ویدئو کنفرانسی افتتاح و بهره برداری پروژه مسکونی ۲۰ واحدی خوابگاه متاهلین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور وزیر بهداشت، مسئولین استان و دانشگاه ضمن تبریک ایام‌اله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: هفتصد دانشجوی متأهل در دانشگاه داریم که صد و چهل نفر متقاضی خوابگاه هستند و این بیانگر اهمیت این پروژه است.


وی با بیان اینکه در تلاش هستیم احداث ۴۰ واحد دیگر در برنامه ۱۴۰۲ به سرعت در روند کار قرار گیرد عنوان کرد: از آنجا که بسیاری از این زوج‌ها رزیدنت هستند و دوره‌های تخصصی را می‌گذرانند، باید آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند از این رو احداث خوابگاه متأهلین از ضروریات دانشگاه است بر این اساس، طبق برنامه‌ریزی عملیاتی دانشگاه طی دو تا دو و نیم سال آتی، 60 واحد دیگر در خوابگاه‌های متأهلی به سرانجام و بهره‌برداری خواهد رسید.
پروژه خوابگاه بیست واحدی دانشجویان متأهل با 12 میلیارد تومان اعتبار به افتتاح رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: پروژه 110 واحدی خوابگاه متأهلین دانشگاه با افتتاح 30 واحد که طی ماه‌های اخیر رقم خورد به روند قابل قبول حرکت و شتاب خود دست یافت و 20 واحد دیگر طی ایام دهه فجر انقلاب در سال جاری به افتتاح رسید و برنامه‌ریزی در جهت احداث و بهره‌برداری از واحدهای باقیمانده در جریان خواهد بود.


وی در ادامه افزود: بلوک 20 واحدی خوابگاه متأهلین که امروز به افتتاح رسید مشتمل بر 1500 متر مربع زیربناست که با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و این پروژه مبارک، با اعتبارات دانشگاهی و مشارکت خیرین تأمین اعتبار شد و از ترم جاری، تحویل دانشجویان می‌شود.


دکتر مجذوبی همچنین بیان کرد: در مجاورت همین ساختمان، دو بلوک 20 واحدی دیگر هم ساخته شده که تاکنون 25 درصد پیشرفت داشته‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم یکی از بلوک‌های بیست واحدی اواخر سال آینده به بهره‌برداری برسد.


در بخش دیگری از این مراسم دکتر محمدصادق صبا رییس مجمع سلامت خیرین استان با اشاره به اینکه خیرین حدود 5 میلیارد تومان در روند احداث این خوابگاه متأهلی مشارکت داشتند گفت: بخش‌های دیگری از اعتبارات این پروژه با حمایت دکتر حاجی بابایی از مجلس شورای اسلامی و دکتر مجذوبی از سوی وزارت بهداشت تأمین اعتبار شد.


وی افزود: برای اینکه خدمات حوزه سلامت به صورت استاندارد در دسترس مردم قرار گیرد باید آموزش دانشجویان با تسهیلاتی در زمینه تحصیلات دانشجویان بهداشت و درمان در اختیاز مردم قرار گیرد، از این رو مجمع سلامت بخشی از اهداف و اقدامات خود را به این پروژه‌ها اختصاص داده است و از دیگر خیرین نیز درخواست داریم در این امر خداپسندانه و نیکو مشارکت داشته باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن