اجتماعی

انفجار 3 منزل مسکونی در چهارشنبه پایانی سال

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از نجات 18 نفر در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در آخرین چهارشنبه سال تعداد 18 نفر توسطز نیروهای آتش نشانی نجات پیدا کردند که 7 نفر آن‌ها مربوط به مراسم چهارشنبه سوری بوده است.

سید صادق پورسینا در گفت‌و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین در ارتباط با جشن چهارشنبه آخر سال عنوان کرد: خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته شب نسبتا آرامی را  پشت سر گذاشتیم و تعداد 18 نفر در چهارشنبه پایانی سال با همکاری و خدمت رسانی نیروهای آتش نشانی از حوادث مختلف اعم از تصادفات نجات یافتند، گفتنی است تنها 7 مورد آن مربوط به مراسم چهارشنبه سوری بوده است.

وی بیان کرد: در شب گذشته انفجار 3 منزل مسکونی که در اثر نگهداری مواد محترقه اتفاق افتاد، کودکان و نوجوانان ساکن در خانه  در این حادثه دچار مصدومیت شدید شده و شرایط آنان در ابتدای ماموریت بسیار نامناسب گزارش شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان اذعان کرد: متاسفانه در حین انجام ماموریت و ارائه خدمات به همشهریان در حصار امام برخی از مردم به ماشین آتش نشانی آسیب بسیار شدیدی وارد کردند و یکی از همکاران ما به علت پرتاب آجر دچار آسیب دیدگی شد.

پورسینا افزود: 10 ایستگاه از 20 اسفند ماه در حالت آماده باش بوده و موتورهای گشت زنی نیز آماده خدمت رسانی به مردم تا پایان 14 فروردین ماه هستند؛ همچنین ظرفیت نیروهای انسانی سازمان را نیز 2 برابر کرده تا در صورت وقوع مشکل بتوان در کم‌ترین زمان خدمت رسانی را انجام داد. وی تاکید کرد: متناسب با تجمعات در زمان‌های مختلف و تجربه‌های پیشین بارهای ترافیکی در نظر گرفته خواهد شد و طرح ایمنی را منوط به شرایط به اجرا در می‌آوریم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن