اجتماعی

رضایت‌مندی مردم از ثبات قیمت و کیفیت میوه‌ها

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین مسعود اکبری مدیر تعاون روستایی استان همدان از موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار استان همدان خبر داد.

تمام تلاش ستاد تنظیم بازار استان همدان با مدیریت استاندار و معاونت امور اقتصادی استانداری همدان در توزیع میوه طرح تنظیم بازار در راستای رضایت مردم و جلوگیری از افزایش قیمت ها بود که نتایج طرح نشان داد مردم ضمن استقبال از میوه این طرح، شاهد ثبات قیمت ها در بازار بودند. 

توزیع میوه طرح تنظیم بازار از ٢۶اسفندماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد که در این ایام حدود ۵۵۰ تُن سیب و پرتقال توزیع شده که دارای کیفیتی مطلوب بود و اغلب مصرف کنندگان از کیفیت میوه ها رضایت داشتند.

میوه طرح تنظیم بازار توسط اتحادیه تعاون روستایی استان همدان تامین شده و در اجرای این طرح هیچ‌گونه یارانه دولتی صرف نشده، همچنین ضایعات اجرای این طرح نزدیک به صفر بوده است.

نظارت بر اجرای طرح تنظیم بازار میوه یکی از نقاط قوت این طرح در سالجاری بوده است، به‌ طوری که با همکاری دستگاه های اجرایی با بازرسی های مستمر این طرح بصورت مطلوب و بدور از هر گونه تخلفی در سطح استان همدان به اجرا رسید.

تکریم مردم در توزیع میوه طرح تنظیم بازار مورد توجه قرار دارد که در همین راستا شماره‌های تماس درج شده بر روی بنرها جهت ارتباط مستقیم با سازمان های متولی یک اقدام موثر برای دریافت نظرات مردم بود که رضایت مردم را نیز به‌دنبال داشت.

از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و عرضه هرگونه میوه بی کیفیت با شماره تلفن های 38270100 و 144 تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن