اجتماعی

پذیرش ۱۶۰۲ مسافر در ستاد اسکان نوروزی ملایر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ملایر از پذیرش ۱۶۰۲ مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان و مرکز رفاهی زنده یاد اکبری این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ اکبر فراهانی پنجشنبه دهم فروردین ماه ، آمار پذیرش مسافرین نوروزی در شهرستان را ۴۵۸ خانوار اعلام کرد و افزود: تعداد میهمانان پذیرش شده تا پیش از ظهر امروز پنجشنبه دهم فروردین ۱۴۰۲، ۱۴۷۲ مسافر در مراکز ستاد اسکان در قالب ۴۱۳ خانوار بوده است.

وی اظهار کرد: به این ترتیب در مجموع، از مورخ ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ که نخستین روز فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان در ملایر بوده است ، ۲۱۴۳ نفر روز، مهمان مراکز ستاد اسکان در شهر جهانی انگور و پایتخت مبل و منبت ایران زمین شده‌اند.

فراهانی با بیان اینکه همچنین تعداد میهمانان فرهنگی پذیرش شده در مراکز رفاهی ۱۳۰ مسافر در قالب ۴۵ خانوار بوده است، خاطرنشان کرد: در مجموع میهمانان ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان ملایر در شش آموزشگاه به تعداد ۴۸ اتاق (کلاس درس) و ۱۵ سوئیت در مرکز رفاهی زنده یاد اکبری اسکان و پذیرایی می شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ملایر گفت: تعداد میهمانان فرهنگی شاغل و بازنشسته ، کارمند و شغل آزاد در مراکز ستاد اسکان و مرکز رفاهی زنده یاد اکبری ، ۱۶۰۲ مسافر در قالب ۴۵۸ خانوار بوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن