ورزشی

نگاه مردم همدان امروز به مشهد دوخته می‌شود

تیم فوتبال شهرداری همدان امروز در آخرین بازی خود در لیگ دسته اول میهمان تیم خیبر خرم‌آباد خواهد بود تا با کسب پیروزی در این بازی خود را از معرکه سقوط نجات دهد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز از ساعت 18 تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه امام رضا (ع) و با قضاوت سیدوحید کاظمی میزبان تیم شهرداری همدان خواهد بود. دیداری که برای نماینده هگمتانه حکم مرگ و زندگی را دارد، به این معنی که هم می‌تواند حکم ابقای شهرداری را امضا کند و هم حکم به سقوط شاگردان احمد جمشیدیان به دسته دوم را بدهد.

اگر شهردارب بازی امروز را با برتری پشت سر بگذارند، با هرنتیجه‌ای در بازی مهم همزمان بین خلیج‌فارس ماهشهر و چادرملو اردکان در لیگ دسته اول ماندگار خواهد بود.

اما اگر بازی را واگذار یا مساوی کنند، آنوقت باید چشم انتظار بازی همزمان باشند تا تیم ماهشهری از آن بازی دست پر خارج نشود.


در حال حاضر شهرداری 27 امتیاز دارد و خلیج‌فارس ماهشهر با 26 امتیاز امیدوار به لغزش نماینده همدان است تا با برتری برابر چادرملو سبقت بزرگی در هفته پایانی از شهرداری بگیرد.

نکته جالب اینکه خیبر با وجود برتری در بازی قبلی برابر شهرداری آستارا از رتبه پنجم جدول بالاتر نرفت و اگرچه روی کاغذ هنوز این تیم برای صعود به لیگ برتر شانس ناچیزی دارد اما با توجه به فاصله یک امتیازی با سایپا، دو امتیازی با فجرسپاسی و سه امتیازی با استقلال خوزستان عملا رسیدن آنها به دسته برتر بعید است و این می‌تواند کورسوی شانس و امید برای همدانی‌ها را حفظ کند!
شهرداری پنج بازی قبلی خود را به ترتیب به سایپای البرز، پارس‌جنوبی جم، فجرسپاسی شیراز، شهرداری آستارا و آرمان‌گهر سیرجان واگذار کرده و برای قطع نوار ناکامی‌های عجیب چند هفته اخیر، یک برد دلچسب می‌خواهد تا این فصل فاجعه‌بار را به بهترین شکل ممکن تمام کند.


امیدواریم این اتفاق رخ دهد تا شهرداری خود را در لیگ یک نگه دارد. موضوعی که می‌تواند فوتبال همدان را به آینده‌ای روشن سوق دهد. در غیر این‌صورت و با سقوط شهرداری، امید و آرزوهای خیلی از جوانان این شهر مثل خیلی از مواقع رنگ خواهد باخت.


بازی رفت دو تیم شهرداری همدان و خیبر خرم‌آباد دهم دی‌ماه ۱۴۰۱ در همدان با برتری دو بر صفر شاگردان جمشیدیان به پایان رسید. دیداری که نخستین شکست فصل خیبر را رقم زد و همدانی‌ها امیدوار به تکرار این نتیجه هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن