اجتماعی

سرنوشت گره خورده پیشاهنگی با ترافیک

رییس کمیسون فنی و عمرانی شورای شهرهمدان از ناکارآمدی طرح اجرا شده برای مسیر پیشاهنگی خبر داد.

مهدی حیدری در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین عنوان کرد: چندی پیش یک شرکت کاملا قانونی و دارای صلاحیت و رزومه قابل قبول به منظور کاهش بار ترافیکی این مسیر، پیشنهاد تبدیل میدان پیشاهنگی به چهارراه را ارائه کرد و مسئولیت اجرای این طرح را به عهده گرفت و طرح به اجرا درآمد.

وی افزود: متاسفانه محاسبات انجام شده درست از آب درنیامد و خودروها هنگام چرخش به چپ قفل شدند و نشان داد که نسخه پیچیده شده برای این مسیر کارآمدی لازم را ندارد.

حیدری با اشاره به افزایش زمان توقف پشت چراغ قرمز خاطر نشان کرد: این تصمیم پلیس راهور و شهرداری که چراغ قرمز از 60 ثانیه به 80 ثانیه افزایش پیدا کرد،موجب افزایش ترافیک در کل مسیرها شد.

وی درخصوص راهکار برای رفع معظل پیش آمده اظهار کرد: تنها راه رفع ترافیک این مسیر غیر هم‌سطح‌سازی است که این راه نیازمند هزینه‌ای بالغ بر 200 الی 300 میلیارد تومان است.

حیدری در رابطه با اینکه چه کسانی برای اجرای این طرح‌ تصمیم‌گیری کرده‌ بودند افزود: ما به عنوان رییس کمیسون فنی وعمرانی شورا اختیاری برای تصمیم‌گیری درخصوص ایجاد بریدگی و چهار راه نداریم و تنها مسئولیت ما دراین مبحث نظارت بر نحوه عملکرد و نظردهی در برخی امور است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن