ورزشی

معرفی تیم مینی‌گلف همدان برای مسابقات کشوری

رئیس هیات گلف استان از معرفی تیم مینی‌گلف همدان برای حضور در مسابقات کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، صالح جهانگرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نفرات تیم منتخب استان همدان اعزامی به مسابقات قهرمان کشوری رشته مینی‌گلف با برگزاری رقابت‌های انتخابی مشخص شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به اعلام فدراسیون گلف درباره برگزاری مسابقات قهرمان کشوری در رشته مینی‌گلف، ما بلافاصله برای ارسال فراخوان برای تمامی بازیکنان این رشته اقدام کردیم و پس از اعلام حضور بازیکنان، مسابقات انتخابی استان را در سه راند و در دو روز متوالی برگزار کردیم.

جهانگرد با بیان اینکه این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه بازیکنان در چند ماه گذشته به‌دلیل سرما و شرایط آب و هوایی هیچ تمرینی نداشتند اما امتيازهای خوبی کسب شد که البته در فرصت کمی که پیش‌رو داریم با تمرینات بیشتر، بازیکنان سطح آمادگی خود جهت حضور در مسابقات کشوری را بالاتر خواهند برد.

رئیس هیات گلف همدان خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مسابقات انتخابی در سه راند کامل علیرضا بختیاری، امیرحسین قدسی، محمدجواد حیدری و احسان آبگون نفرات اعزامی استان به مسابقات قهرمان کشوری تهران معرفی شدند.

وی در ادامه از انتصاب یک همدانی به‌عنوان دبیر کمیته همگانی فدراسیون گلف خبر داد و تصریح کرد: محمدعلی قاسمی، دبیر هیات گلف استان همدان به‌عنوان دبیر کمیته همگانی فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران منصوب شده که برای ما مایه مباهات است

.جهانگرد با بیان اینکه حکم قاسمی توسط مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون گلف کشورمان ابلاغ شده، ادامه داد: محمدعلی قاسمی یکی از مربیان با سابقه درخشان در گلف کشور است که سابقه مربی‌گری تیم ملی و داوری را نیز داشته و هم‌اکنون دبیر هیات گلف استان همدان است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن