اجتماعی

شمیم رضوی با کاروان «زیر سایه خورشید» در ملایر می پیچد

مسئول شبکه جوانان رضوی و دبیرخانه کانون خدمت رضوی ملایر گفت: به مناسبت دهه کرامت در شانزدهمین سال برگزاری سلسله جشن‌های زیر سایه خورشید در کشور با شعار “جمع مان جمع است زیر پرچمت” و در هشتمین روز دهه کرامت مصادف با هشتم خرداد ماه، شهرستان ملایر میزبان کاروان زیر سایه خورشید، پرچم متبرک حرم مطهر و خدام آستان قدس رضوی است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ محمود ستاری با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی استقبال از خدام و پرچم متبرک امام رضا (ع) با حضور جمعی از مسئولین در دفتر امام جمعه ملایر، افزود: پرچم بزرگ مزین به نام متبرک امام رضا(ع) به ابعاد ۱۴۴ مترمربع همزمان با حضور کاوران زیر سایه خورشید در میدان انقلاب ملایر به اهتزاز در می‌آید.

وی به استقبال مردمی از این کاروان در روستای ینگی‌کند در روز هشتم خرداد ماه اشاره و اظهار کرد: غبارروبی مزار مطهر شهدای بهشت هاجر، دیدار با امام جمعه و برخی از منتخبان و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان از جمله برنامه های این کاروان در ملایر به شمار می رود.

ستاری ادامه داد: دیدار با اصحاب رسانه، برگزاری اجتماع بزرگ مردمی و جشن ولادت امام رضا(ع) در محل پارک سیفیه مهمترین و شاخص‌ترین برنامه شهرستان همزمان با حضور این کاروان است و توزیع بسته های متبرک حرم مطهر توسط خدام امام رضا(ع)، اجرای برنامه‌های متنوع و شاد و قرعه کشی سفر زیارتی به مشهد مقدس از دیگر برنامه های کاروان «زیر سایه خورشید» به شمار می رود.

مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر با بیان اینکه با حضور این کاروان هزینه‌های درمانی تعدادی از بیماران نیازمند به نام امام رضا(ع) تسویه می شود، افزود: با حضور خادمان امام رضا(ع)، رایحه عطر امام مهربانی فضای این شهرستان را معطر می‌کند و اقشار مختلف مردم توفیق زیارت امام هشتم را از راه دور پیدا می کنند.

ستاری دیدار و تجلیل از خانواده شهید «سرگرد پاسدار شهید علی نظری»؛ شهید امنیت ملایر ، سرکشی از مؤسسه توانبخشی و نگهداری از معلولان نسیبه ملایر، اهدای جهیزیه به نوعروسان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌های سطح شهر را از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در ملایر برشمرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن