ورزشی

نام‌نویسی 650 تیم برای حضور در جام مینی‌فوتبال ایرانیان

رئیس کمیته مینی‌فوتبال همدان گفت: ۶۵۰ تیم در قالب ۱۰ شهرستان در نخستین دوره از مسابقات مینی‌فوتبال جام ایرانیان استان نام نویسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، میثم ناصرنژاد اظهار کرد: قرار است ساعت 17 عصر چهارشنبه مراسم افتتاحیه مسابقات مینی‌فوتبال جام ایرانیان استان به میزبانی شهر ملایر برگزار شود.


وی اضافه کرد: نخستین دوره مینی‌فوتبال جام ایرانیان در ۴۴۸ شهر و در ۳۱ استان و در چهار مرحله برگزار می‌شود و در استان همدان نیز این مسابقات با شرکت هفت هزار و ۸۰۰ بازیکن و مربی برگزار خواهد شد.


ناصرنژاد ادامه داد: این رقابت‌ها یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های کلان وزارت ورزش و جوانان با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی است و قرار است در زمین‌های چمنی و نیمه چمنی سطح شهرها برگزار شود.


رئیس کمیته مینی‌فوتبال همدان با بیان اینکه اولین دوره از این مسابقات با مساعدت و حمایت‌های معاونت توسعه ورزش همگانی و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های همگانی و انجمن مینی فوتبال در دو بخش بانوان و آقایان بالای ۱۵ سال در حال انجام است، خاطرنشان کرد: مسابقات مینی‌فوتبال محلات جام ایرانیان از برنامه‌های مهم در توسعه ورزش همگانی به شمار می‌رود که باید نسبت به شکوفایی استعدادها توجه داشت.
وی عنوان کرد: مسابقات مینی‌فوتبال محلات جام ایرانیان در سطح شهرها، بخش‌ها، شهرستان‌ها و استان برگزار می‌شود و تیم قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.


ناصرنژاد تاکید کرد: کمیته مینی‌فوتبال فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و به دنبال آن در سطح استان همدان وظیفه پرداختن به مسائل فنی و برگزاری بازی‌ها را برعهده دارد.


این مقام مسئول در هیات همگانی با بیان اینکه این مسابقات نبوغ ورزش محلات را شکوفا می‌کند و زمینه‌ساز فعالیت‌های آن‌ها در میادین ملی و بین‌المللی است، افزود: باید از ظرفیت تبلیغات محیطی شهرداری‌ها در راستای معرفی این رقابت‌ها استفاده کرد تا استان همدان بتواند در میان استان‌های کشور جزو پرچمداران باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن