اجتماعی

کشف محموله پارچه قاچاق در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف 54 طاقه 50 متري پارچه قاچاق در ملاير خبر داد و گفت: در راستاي مبارزه قاطع با قاچاقيان کالا ، مامورين مبارزه با جرئم اقتصادي مستقر در ايست و بازرسي حرم آباد، حين کنترل محورهاي مواصلاتي منتهي به شهر ملاير به يک دستگاه خودرو وانت آريسان مشکوک شدند و با هماهنگي به عمل آورده با دستگاه قضائي اين خودرو را به منظور بررسي دقيق تر مدارک و محموله متوقف کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ محمد باقر سلگي افزود: در بازرسي صورت گرفته از خودرو توسط مامورين، تعداد 54 طاقه 50 متري پارچه قاچاق به ارزش تقريبي 300 میلیون تومان که از يکي از استان هاي جنوبي کشور و به مقصد استان هاي غربي کشور بارگيري شده بود را کشف و ضبط کردند و با تشکيل پرونده ، متهم تحويل مراجع قضائي شد.

وی با اشاره به اولويت بودن ماموريت مبارزه با قاچاق کالا، تصريح کرد: به منظور توفيق در “جهش توليد” و رونق اقتصادي و حمايت از توليدات داخلي اين روند قاطعانه در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامي ملاير در ادامه از شناسائي و دستگيري 6 سارق حرفه اي و کشف 11 فقره سرقت توسط مامورين کلانتري 12 پاسداران خبر داد و اظهارکرد: به دنبال اجراي طرح مبارزه با سارقان و اعزام گشت هاي هدفمند با انجام کار اطلاعاتي دقيق چهار مرحله عمليات ضربتي توسط مامورين اين يگان انجام شد.

سلگی خاطرنشان کرد: در همين ارتباط مخفيگاه يک نفر سارق حرفه اي و سابقه دار آهن آلات شامل پل هاي فلزي شناسائي و سارق به همراه 300 کيلوگرم آهن آلات مسروقه به ارزش 4 میلیون تومان توسط مامورين دستگير شد.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: در ادامه اجراي اين طرح يک نفر سارق اماکن خصوصي حين سرقت دستگير و در بازجوئي از نامبرده به تعداد 4 فقره سرقت اعتراف کرد که در بررسي صورت گرفته مشخص شد اين سارق سابقه دار و داراي 5 فقره سابقه سرقت بوده است.

وی گفت: همچنين مخفيگاه دو نفر سارق اماکن عمومي و دولتي شناسائي و در يک عمليات ضربتي توسط مامورين اين يگان دستگير که در بازرسي از مخفيگاه متهم مقدار 100 کيلوگرم آهن آلات کار کرده به ارزش 10 ميليون تومان کشف شد و در بازجوئي فني و تخصصي به تعداد چهار فقره سرقت از اماکن عمومي اعتراف کرد.

سلگی در تشريح ساير جزئيات و توفيقات ديگر اين طرح، بيان کرد: مامورين اين يگان، حين گشت زني در نقاط مورد نظر با هوشمندي لازم، تعداد دو سارق را در حين سرقت يک دستگاه خودروي سواري پژو که پلاک اين خودرو را دستکاري کرده بودند، دستگير و در بازرسي اوليه از خودرو مقدار 25 سانت مواد مخدر از نوع صنعتي هروئين و يک جام پايپ به همراه اموال مسروقه شامل دو عدد چشمي دوربين، يک عدد تابلوي آهني کنار جاده اي، يک جفت آينه خودرو ، پلاک سيني خودرو ، يک دستگاه تبلت، باند خودرو ، آچار آلات و پاور بانک به ارزش 25 میلیون تومان کشف کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با استعلام صورت گرفته مشخص شد هر سارق داراي سه فقره سابقه سرقت قبلي است و در بازجوئي فني و تخصصي اين سارقان به تعداد دو فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، افزود: پليس ملاير با اشراف اطلاعاتي و توان عملياتي بالا با سارقان و مجرمان حرفه اي برخوردي قاطعانه و سرسختانه را در دستور کار خود قرار داده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن