ورزشی

درخشش بانوان ملایر در مسابقات رزمی آنلاین قهرمانی کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با بیان اینکه ورزشکاران ملایری با کسب 5 نشان درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات رزمی آنلاین قهرمانی بانوان کشور خوش درخشیدند، گفت: مسابقات رزمی قهرمانی بانوان کشور در بخش هنرهای فردی در گروه سوپر کنتاکت کیک بوکسینگ بین المللی بر بستر فضای مجازی به صورت آنلاین، به میزبانی فدراسیون ورزش های رزمی کشور برگزار شد.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: در این دوره از رقابت ها حدود 150 نفر از بانوان ورزشکار این رشته ورزشی از استان های مختلف در رده های سنی مختلف در این دوره از مسابقات شرکت کردند و برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم با ارائه کلیپ های ورزشی خود طبق فرم های خواسته شده به رقابت پرداختند.

وی اظهارکرد: ورزشکاران بانوی ملایری توانستند با هوشیاری و درایت مربیان توانمند خود فروغ امیری و بهاره زندی با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات با کسب 5 نشان درخشان طلا، نقره و برنز افتخار آفریدند.

سپهری نیا خاطرنشان کرد: در یان دوره از رقابت ها، محدثه قنبری مقام اول و مدال طلا، بهاره زندی مقام دوم و مدال نقره و تینا محمدی جورابی، الناز شایان نصب و فاطمه مومنی فر مقام سوم و مدال برنز را احراز کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه از دعوت ورزشکاران ملایری به نخستین اردوی تیم ملی هندیال نوجوانان و جوانان بانوان کشور خبر داد و افزود: الناز یارمحمدی، محنا مومنی و سبا زنگنه در رده سنی نوجوانان و مائده شهبازی در رده سنی جوانان جهت اعزام به مسابقات آسیایی به اولین اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشور دعوت شدند.

وی بیان کرد: اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان بانوان کشور به میزبانی تهران و اردوی تیم ملی هندبال جوانان بانوان کشور به میزبانی استان خراسان رضوی شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن