ورزشی

سکوی سوم مسابقات رزمی آنلاین قهرمانی کشور زیر پای ملایری ها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: ورزشکاران ملایری با کسب 16 نشان درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات رزمی آنلاین قهرمانی  کشور با تکیه بر سکوی سوم این مسابقات خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حمید رضا سپهری نیا افزود: مسابقات رزمی قهرمانی کشور در بخش هنرهای فردی در گروه سوپرکنتاکت کیک بوکسینگ بین المللی بر بستر فضای مجازی به صورت آنلاین  در اوایل به میزبانی فدراسیون ورزش های رزمی کشور برگزار شد.

وی اظهارکرد: در این دوره از رقابت ها 150 نفر از ورزشکاران  این رشته ورزشی از استان های مختلف کشور در رده های سنی متفاوت شرکت کردند و برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم با ارائه کلیپ های ورزشی خود طبق فرم های خواسته شده  به رقابت پرداختند.

سپهری نیا  ادامه داد: ورزشکاران  ملایری توانستند با حضور قدرتمند خود در این رشته ورزشی با کسب 16 نشان درخشان طلا، نقره و برنز بار دیگر در کشور و فضای مجازی با کسب سکوی سوم این مسابقات افتخار کسب کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملیار خاطرنشان کرد: محمد صالح کلبعلیان،  ابوالفضل جعفری و مهدی جعفری مقام اول و مدال طلا، طاها زندیه، علی محمدی، حسین جلالوند، مجتبی نظری و صالح زندیه مقام دوم  و مدال نقره و اهورا فرهادی، امیرعباس زندیه، حامد فرهادی، فرزاد زندی، مهران نجفی، معین نظری، محمد رضا جعفری و مصطفی محمدی مقام سوم و مدال برنز را احراز کردند.

وی یادآور شد: این تیم تمرینات خود را زیر نظر مربیان این رشته ورزشی شامل خسرو زندیه و مصطفی محمدی هم به صورت آنلاین و هم به صورت حقیقی در فضای باز به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا ویروس انجام دادند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن